Morjensta! Olen hankkimassa kotiin yleiskonetta kannettavana versiona ja budjetin maksimin olen haarukoinut nyt 700 euroon ja löytämäni vaihtoehdothan sinne tappiin asti tietenkin menee... Nyt täysin noviisina haluankin teiltä asiantuntevimmilta tukea ja vahvistusta päätökselleni tai ohjausta takaisin oikealle polulle! Olen kartoitellut vaihtoehtoja ja tarkoituksena hankkia kone, jota ei tarvi olla vaihtamassa heti vuoden tai kahdenkaan jälkeen ja jonka ominaisuudet ja sisältö ei vanhene heti joulun jälkeen. Käytön puolesta kone tulee olemaan pääasiassa perussurffaamisessa, mutta tilanteethan voivat muuttua hyvinkin nopeasti, joten ei pahaksi ole monipuolisemman, raskaamman käytön onnistuminenkaan pelien tms. osalta. Tässä nyt olisi vaihtoehtoni: 1. Asus --> ...kannettavatietokone.fi/tuotteet/X53SV-SX348V.html 2. Samsung --> jimms.fi/tuoteinfo/NP-RC530-S02SE?pid=1320848691427 - jääkö näistä jotain oleellista puuttumaan tai muuta tärkeätä huomioon otettavaa hankinnan suhteen? - onko teillä muite suosituksia merkin tai mallin suhteen? Kiitokset jo etukäteen vastauksista!
On molemmat koneet aikalailla samantasoisia. eli perus nettisurffailuun ja pitemmäks ajaks riittää kyllä molemmissa ihan hyvin poweria. ootko katsellut koneita myös tuolta http://www.systemastore.fi/index.php?cPath=66 itse kallistuisin tuohon asukseen kun on jo neljättä vuotta hurissu kakkos koneena. makso 499 uutena. ihan kelpaa vieläkin surffaamiseen ja leffojen katseluun ja kyllä sillä on world of warcraftiakin pyöritetty vuoden verran.
Morjens! Ja kiitoksia vastauksista! Näyttää tuo Asus saavan kehuja joka suunnasta, mutta eipä 'sampparistakaan' ole kuullut/lukenut moitteita... Tuntuupi siltä, että nämä mainitsemani vaihtoehdot tahtovat olla ainoat alle 700eur, joissa on i5-prossu ja esim. 2 vuoden takuu. Kilkkeet taitavat mun 'koodilukutaidolla' olla suht samoja. (?) Täytyypi vielä pyöritellä ja 'nukkua yön yli'... Jos sitä huomenna perjantain kunniaksi saisi projektin sitten päätökseen ja valinnan tehtyä.
Itellä on tuo Samsung Rc530 i5 prossulla, gt540m 2gb näyttiksellä ja 6 gb keskusmuistilla. Tosi hyvin pelittäny ja ei oo missään vaiheessa teho loppunu kesken. Pelailen läppärillä mm. GTA IV, Skyrim josta gta menee high/medium ja skyrim ultralla/high. Eli tolla hinnalla kyllä kannattaa ostaa..
Tere! Tuli perjantaina pistettyä putkeen sitten tuo Asus Samsung oli ensin ykkösvaihtoehtona, mutta kääntyi jostain syystä sitten tuohon Asukseen. Varmaankin siksi, kun Asuksesta kaikki antoivat positiivista palautetta - Samsungista ei oikein kommenttia löytynyt... Koneen pitäisi saapua tällä viikolla, joten sittenhän sen tietää, miten se omaan käyttöön istuu Kiitokset kaikille tässä vaiheessa kommenteista!