uusi itse kasattu kone ja ongelmia

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi BolderDaz 22.01.2007.

1. BolderDaz

BolderDaz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Rakensin noin vuosi sitten koneen Asuksen emolla ja AMD:n prossulla. Nyt kasaan uutta konetta ja on ilmaantunut ongelmia. Kone käynnistyy näyttää asuksen alkusivun ja sitten lyö mustaksi tai jos on emolevyn levy konessa niin avaa sivun jossa lukee first bootable device ja kun siitä valitsee vaikka kovon niin mitn ei tapahdu. Auttakaa olen ihan pulassa.

Emolevy on Asus M2nPV-MX, prossu AMDx2 4200+, Samsung sata2 160gb kovo ja DVD on BenQ 1670 kai. DVD on emossa kiinni hdd idellä onko väliä? kone kuitenkin tunnistaa sen. Näkyy oikein siinä bootable devicessä.

Viimeksi muokattu: 22.01.2007
  2.  
  3. Netti

Netti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    yleisesti ottaen dvd pitäs olla mustassa itsellänikin on vaikkakin mulla
    on eri emo valmistaja ja sitte sulla on väärin päin vissiin bootti sektorit

4. BolderDaz

BolderDaz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kaipa tämä kone sittenkin toimii... Oudosti kuvaa ei aina näy tai windows ei vain aina mene päälle.

5. juhha84

juhha84 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Koeta päivittäää bios.

6. BolderDaz

BolderDaz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Biosin päivitin ja oieastaan kone alkoi kai sitä ennen jo toimia joten päivitys oli turhaa... Nyt ei ole muuta ongelmia kuin että näytön Acer AL1732 näyttö ei toimi DVI-D kaapelin kanssa... Mitäs nyt en oikein tajua ku VGA-kaapelin kanssa näkyy hyvin. Ilmoittaa vain että: no input...

Viimeksi muokattu: 23.01.2007

Jaa tämä sivu