1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi Digikamera? Kiinasta?

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi sulkis79 26.12.2006.

  1. sulkis79

    sulkis79 Member

    Liittynyt:
    19.01.2006
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve,

    Olen ostamassa uutta kameraa vanhan hyvin palvelleen ixuksen tilalle. Olen lähdössä Kiinaan tuossa tammikuun lopulla ja sieltä voisi saada hyvän edullisesti. Tarvitsisin hieman konsultointia seuraavilla kriteereillä:

    - Optiikka oltava hyvä (Olen ollut tyytyväinen Canoniin, mutta muutkin toki käyvät...)
    - Pienehkön kokoinen (esim. ixus 40 luokkaa)
    - LCD 2,5
    - Kuvan oton nopeus tärkeää (Tämän hetkisessä menee ikuisuus ennen kuin ottaa kuvan...)
    - Megapikselit eivät tärkein asia (varmasti sellainen 3-5 riittää)

    Siinäpä jotain kriteereitä. Kysyisin myös onko kokemuksia Kiinasta tai Hong Kongista kameran ostamisesta?

    Kiitos jo etukäteen!
     
  2.  
  3. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kiina (china) jännä matkustus kohde kun yleesä se on joku muu aasian maa

    joo ite kävin HUA HIN nimisessä paikassa lentokone laskeutui Thaimaan lento kentälle ja oltiin 8h thaimaassa ennen bussin lähtöä josta ostin ixus 50 sillon uusin uutuus ei edes suomessa nyt äitillä digi pokkarina ja toimii ei ole suomen menua mutta muuten sama kuin esim attilasta ostettu mutta makso vaan jotain 32 dollaria kun suomessa se maksoi n:300€
     
  4. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu