Elikkäs Voisitteko Jelpata, Jos Viitsitte niin Kertokaa mulle Komponentit Koneeseen jolla olisi hyvä Pelata Warcraft 3: Frozen Thronea (Dotaa Siinä), Silkoad Onlinea, Cabal Onlinea, Call of Duty: MW 2 ja CS 1.6/Source. Eli pelaamiseen enemmänkin kone mutta Haluaisin myös että kone toimisi Hyvin myös Netin Selauksessa, Ja muutenkin yleisessä käytössä ettei tökkisi. Serkku sanoi että Muistia olisi hyvä olla 4gb ja Näyttiksen omaa muistia olisi hyvä olla 1gb. Joten Jos sinulla on todella tylsää niin "väsääppä" minulle kone
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/pelikoneet_eri_hintaluokissa-852807/ Jos ei tuolta löydy valmiina sopivaa pakettia, niin kerro sitten: (Lerppua lainatakseni) 1. Millaiseen käyttöön toivot koneen kasattavan? 2. Paljonko olet valmis sijoittamaan uuteen koneeseen? 3. Ilmoita ensimmäisessä viestissäsi tarvitsetko mukaan käyttöjärjestelmän, virustorjunnan tai muita oheislaitteita. 4. Omistatko jo komponentteja joita voisimme hyödyntää uudessa koneessa. DVD asema, kovalevy jne. 5. Haluatko että kone kootaan valmiiksi ja siihen asennetaan käyttöjärjestelmä. Itse tekemällä säästät miltei 100€