Moi! Mä aattelin kysästä teiltä, sillä en itse oo varma, että kannattaako mun ostaa uus kone, vai mitä kannattais tehdä. Kone olis tarkotettu pelikoneeks, mutta ei tarvitse olla mikään hirveä ''panostus'' kone, kunhan peruspelit (Esim Counter Strike: Source) pyörisi hyvin. Nyt kun pelaan, saan välillä hirveitä lageja ja bugeja, ja joskus kun olen ollut koneella jonkin aikaa, kaikki pelit lagaavat vaikka en ole edes avannut niitä. Nykyinen kone on Acer Veriton M410. Prosessori AMD Athlon? 64 X2 Dual-Core 4200+ (2.2Ghz) Äänikortti High Definition 7.1 (integrated) Näytönohjain ATI Radeon? X1200 Kiintolevy (gb) 160 GB Keskusmuisti (max) 8 GB Piirisarja AMD M690V Eli, jos tarvitsette muuta tietoa, pistäkää yv tai kysykää tässä ketjussa. Joten, kannattaako mun ostaa uus kone, vai teenkö tälle jotain? (Toivottavasti tää juttu tuli oikeeseen paikkaan) Kiitos *edit:Q / sähköpostiosoitteet kielletty*
Totajoo.. Suosittelisin ostamaan hiukan lisää kiintolevy tilaa. Uusi näytönohjain myös ei olis pahittees. Prossu menee jotenki läpi, vaikkei se mikää paras ole. Eli, vähän kovo tilaa lisää ja uus näyttis Muut saa korjata. Itse olen tämmöstä mieltä.
Ei paljo kerro mitää, jos lukee keskusmuistin max määrä =) Suosittelisin kokoon jonkun halvan pelikoneen. Ja vinkkinä selaa foorumia ja kato sieltä joku valmiiks kasattu siä on niitä aiheita ihan tarpeeksi.
Uuden näyttiksen joudut laittaan ainakin. Päivitä myös muisti johonki 2-4GB asti riippuen onko xp vai vista. Itellä on kyl 4GB ja XP löytyy. Kovalevy tilaa ei tarvi ostaa lisää jos et sitä tarvi. Prossu menee vielä ihan hyvin peruspeleissä.
itellä oli sama prossu ja kellottu 2,6ghz asti ja hyvi toimi,sillee saat ilmasta tehoa, ja sit näyttis uusiks
ookoo kiitos näistä. vielä voisko joku laittaa linkkejä noihin, sillä suoraan sanottuna, en tiiä tietokoneista mitään. eli kaikki apu kelpaa Mutta ylipäänsä suosittelette kaikki että uutta konetta ei kannata ostaa? ja niinku sanoin että ei tarvii olla mikään tuliterä kone jossa kaikki pelit pyörii täysillä jne.