uus kone 420e~~~

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi bensku 01.07.2008.

1. bensku

bensku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli olisin ostamassa uutta konetta, mutta näytönohjainta en tarvitse, koska omistan sellaisen pci-e väyläinen. Voisitteko ehdottaa hyvää kokoonpanoa, ajattelin intelin e7200, tai sit joku amd vähintään 5600+.
    Emo joku perus hyvä. Prossu sais sit olla boxed mallia, koska en kellottele! Olen kyllä itsekkin katellut tässä puoletoista kuukauden ajan uusia osia ja olen löytänyt hyviäkin kokoonpanoja, mutta jos joku löytäis jotkut hyvät edulliset tms. kiitos :) Budjetti siinä 400e+ paikkeilla saa mennä tietysti alaspäin, mutta ylöspäin ei niin hirveästi. Olen lähinnä katsellut multitronicista osia.

2.  
  3. schnappi

schnappi Guest

4. bensku

bensku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mul on Asus eah2600pro, mutta tosta puuttuu viel muistit eli 40e lisää ajattelin crosairin 2gb 40e maksaa.

5. bensku

bensku Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko muuten tuo e7200 tarpeeksi hyvä prossu että pyöris cs:s cod4 bf2 jotenkin ton näyttiksen kans? Oon kuullu että kyllä on ihan hyvä prossu. :)

6. schnappi

schnappi Guest

Juu muistit uupukin...
    Kyllä prossu pärjää hyvin, kunhan näyttis vaan jaksaa pyörittää noita pelejä.

Jaa tämä sivu