Elikkä olen katsonu kyllä itekki mutta haluan mielipiteitä ja ehdotuksia minulle tohon budjettii! elikkä ny kovaa pakettia esille!
Tässä lähdin virittämään jotain kunnon pakettia ja hinta hyppäsi päälle 1500e kahdella 8800gts(g92) näyttiksellä ilman virtalähdettä, mutta tässä se olisi. Jos sli virityksiä et kaipaa niin tässä olisi hyvä paketti. Jos haluat kellottaa niin tuohon pakettiin vaikka kunnon vesijäähy.
Molemmat huonoja . Ensimmäinen on ylihintaisella e6850 prosessorilla ja toinen vanhentuneella raudalla.
Juu.. hirveet fight.. mutta, tuo eka ehottamas paketti näytti hyvältä mutta katon sellasta koteloo esim mihin sais vesijäähdytyksen tai se on siinä vakiona.! ja joku sli ois ihan jees onko tuo Q6600 ny uus intel vai?
Kaksiytimiset helmi-maaliskuussa ja neliytimiset maalis-huhtikuussa. Tuohon Antec P182 koteloon saa vesijäähdytyksen. Siinä on vesijäähdyttimelle tarkotetut reijät takana. Sli:n tuoma parannus on kyllä aika olematon jos katsoo vaikka muropaketin testiä jossa testattiin kolmea 8800 ultra näytönohjainta ja saatiin vain 70% parannus yhteen näyttikseen maksimissaan eli 2/3 parannus eikä crysis toiminut siltikään pätkimättä. Kannattaisi ehkä odottaa vaikka uusia geforce 9800 sarjan näyttiksiä. 9800gx2 näyttikselle luvataan 400-500 dollarin hintaa. E:typoja
Okei noh kesällä toi ois tarkoitus toteuttaa mutta mitäs jos tulis lisää ehdotuksia ? ja mielummin siinä 1400-1600 kohalla saa olla että tehoa löytyy ! laittakaa ihmees vesijäähyt mukaa tai vastaavaa !
ELikkä noh nuo kaikki oliki hyviä paketteja toivon sli pakettia ja ehkä sitä vesijäähyä noh jos ostan sit kesällä kuitenki ton koneen ja ne 2kpl uutta nvidian näyttis niin kattokaa muut hyvät komponentit mulle ! ja pelit pitää pyöriä