tuossa olis pikasesti krähnätty lista osista joita aattelin tilata http://www.verkkokauppa.com/index.p...15=1&p_5085=1&p_19377=1&p_1503=2&fill_empty=1 antakaa vapaasti vaan vinkkejä ja huomioita tosta puuttuu tietty ääni kortti dvd asema ja muut tilpehöörit mut voin ottaa ne vanhasta koneesta joka on aika heikoilla hangilla.
Laatu osiahan näytti olevan, tosin itse vaihtaisin muistit 800MHz siis jos emo vaan niitä tukee (luulatavasti tukee).Millaista näyttistä oot aatellu?
Joo o, itellä on kanssa x1950 pro näyttis. Ihan hyvä on ollut, tosin ton tehoseen koneeseen vois aatella jo jotain 8800 tasosta, eli atilta jotain HD2900. Tosin taitaa olla ainakin 100 e kalliimpi...
Menee vähän Chattailyksi, mutta ite päädyin kesällä konetta ostaessani(lähinnä budjetin takia) Amd athlon x2 5800+ (2.81GHz) Prossuun ja olen ollu ihan tyytyväinen. En tiedä vaikuttaako enää AMD:n valinta hintaan, kesällä sillä taisi jonkun euron säästää. Sitten siitä kovosta: Olen itsekkin etsimässä uutta kovoa ja noisa noin 400Gb tuo hinta näyttää olevan tuolla 80e paikkeilla. tietysti voit jonkun euron säästää jos ostat vain 320Gb tai 250, mutta voin kokemuksella sanoa että maksa se 10e enemmän ja ota se 400Gb niin et joudu ostamaan toista ½ vuoden päästä.