Uudet Kaiuttimet

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi JauH 03.09.2005.

1. JauH

JauH Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli uudet kaiuttimet pitäis saada. Kattelin tossa sillä silmällä noita Logitechin Z-3e kajareita. Onko jollain kokemuksia noista kyseisistä kajareista. Omat tällä hetkellä tommoset koko harmaat jonka merkkiä en tiedä noin 4 vuotta vanhat. Mielellään myös omia ehdotuksia. Hinta max. 100 €. Kiitos !

Viimeksi muokattu: 03.09.2005
  2.  
  3. Rusi

Rusi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä nuo varmaan ihan hyvät on, itsellä on vanhempaa logitech mallia z-340 ja oon ollu aika tyytyväinen niihin. Yllättävän hyvin tommonen pikku subbari potkii pikku huoneessa(kerrostalossa riittävä) ja ne pikku kaiuttimet soi kans aika puhtaasti, mun korvaan :) eli suosittelen logitechiä! Paljos noilla on hintaa, pitäs melkein vaihtaa uusiin kun on vähä kärsineet jo kovasta käytöstä..

4. JauH

JauH Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No eihän tässä oo epäselvyyksiä... 59.15 € on Itwebbuy nettikaupassa.

5. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Musiikin kuuntelijalle hyvä vaihtoehto: Altec Lansing CS21
    Pelaajalle hyvä vaihtoehto: Logitech Z-3i (Lähtee enemmän bassoa=Paremmat räiskintä-äänet ;)

Edit: Lähde: Mikrobitin tuore testi.

Viimeksi muokattu: 03.09.2005
  6. oxygenol

oxygenol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos 5.1 kautin pakettia halajat niin itse suosittelen Logitech X 530.
    Itselläni vanha logitech z 640 5.1 järjestelmä ja voin sanoa, että hyvät on soundit (kerrostalossa basso on riittävä, ei tarvitse ikkunoiden helistä :D), mutta jos 2.1 äänet riittävät sinulle niin OZAKI DT555 tai OZAKI DT500 :)

7. AkZuh

AkZuh Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ite suosittelen kyllä logitechin Z-640 kajareita. oikeastaan parhaat 70e hintaluokassa. muutenki todella hyvät, kuullut vain hyvää puhuttavan ;) (siis jos haluaa 5.1 kajarit)

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/10133

verkkokaupasta kannattaa katella, sielä on hyvä valikoima. itekkin tilannut sieltä kaikenlaista, tai kattellut jonkun tuotteen ja katellu saako sen jostain halvemmalla ;)

Viimeksi muokattu: 04.09.2005
  8. TBru

TBru Guest

Katselin myös itse Logitechin kaiuttimia ja törmäsin seuraavaan ongelmaan.

Logitechilla on malleja z-3, z-3e, z-3i
    Onko näillä mitään muuta eroa keskenään kuin väri?

Vertailin vähän ko. kaiuttimien speksejä erään nettikaupan sivuilla, mutta en löytänyt muuta eroa kuin tuon värin

9. Ripe54

Ripe54 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on Z3 ja hyvin löytyy ääntä. Kannattaa miettiä että sijottako 6:teen matolaatikkoon vai kolmeen parempaan kaiuttimeen. Noissa halvoissa 5.1 kaiutinpaketeissa on aika hirveä ääni. Tässä hintaluokassa 2.1 on parempi vaihtoehto.

Jaa tämä sivu