Eli uudet kaiuttimet pitäis saada. Kattelin tossa sillä silmällä noita Logitechin Z-3e kajareita. Onko jollain kokemuksia noista kyseisistä kajareista. Omat tällä hetkellä tommoset koko harmaat jonka merkkiä en tiedä noin 4 vuotta vanhat. Mielellään myös omia ehdotuksia. Hinta max. 100 €. Kiitos !
Kyllä nuo varmaan ihan hyvät on, itsellä on vanhempaa logitech mallia z-340 ja oon ollu aika tyytyväinen niihin. Yllättävän hyvin tommonen pikku subbari potkii pikku huoneessa(kerrostalossa riittävä) ja ne pikku kaiuttimet soi kans aika puhtaasti, mun korvaan eli suosittelen logitechiä! Paljos noilla on hintaa, pitäs melkein vaihtaa uusiin kun on vähä kärsineet jo kovasta käytöstä..
Musiikin kuuntelijalle hyvä vaihtoehto: Altec Lansing CS21 Pelaajalle hyvä vaihtoehto: Logitech Z-3i (Lähtee enemmän bassoa=Paremmat räiskintä-äänet Edit: Lähde: Mikrobitin tuore testi.
jos 5.1 kautin pakettia halajat niin itse suosittelen Logitech X 530. Itselläni vanha logitech z 640 5.1 järjestelmä ja voin sanoa, että hyvät on soundit (kerrostalossa basso on riittävä, ei tarvitse ikkunoiden helistä ), mutta jos 2.1 äänet riittävät sinulle niin OZAKI DT555 tai OZAKI DT500
ite suosittelen kyllä logitechin Z-640 kajareita. oikeastaan parhaat 70e hintaluokassa. muutenki todella hyvät, kuullut vain hyvää puhuttavan (siis jos haluaa 5.1 kajarit) http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/10133 verkkokaupasta kannattaa katella, sielä on hyvä valikoima. itekkin tilannut sieltä kaikenlaista, tai kattellut jonkun tuotteen ja katellu saako sen jostain halvemmalla
Katselin myös itse Logitechin kaiuttimia ja törmäsin seuraavaan ongelmaan. Logitechilla on malleja z-3, z-3e, z-3i Onko näillä mitään muuta eroa keskenään kuin väri? Vertailin vähän ko. kaiuttimien speksejä erään nettikaupan sivuilla, mutta en löytänyt muuta eroa kuin tuon värin
Mulla on Z3 ja hyvin löytyy ääntä. Kannattaa miettiä että sijottako 6:teen matolaatikkoon vai kolmeen parempaan kaiuttimeen. Noissa halvoissa 5.1 kaiutinpaketeissa on aika hirveä ääni. Tässä hintaluokassa 2.1 on parempi vaihtoehto.