Jep, uutta näyttöä pöytäkoneelleni haeskelen. Lähinnä normikäyttöön ja pelaamiseen, mutta arvostan hyvälaatuista grafiikkaa suuria määriä vaikken mikään kuvakäsittelymestari olekaan :] Entinen kun siis on ajalta "wuu olen windows vista yhteensopiva le gasp" ja siinä on inhottava vga-dvi adapteri uuden koneeni perseessä kiinni .__. Eli löytyisikö seuraavilla kriteereillä millaisia vaihtoehtoja, ja mikä olisi paras mahdollinen? Mitä suosittelisitte? - hintaluokka max ~150€ - säädettävä - dvi liitäntä (vihaan sitä adapterihökötystä nykyisen uuden koneen ja vanhan näytön välillä T-T) - joku 22-24" (?) - hd laatu on kai hieno asia? - kaiuttimia näytössä EI tarvitse olla - kiitos mielellään "windows 7 yhteensopiva" : DD Hesaan olen la menossa joten sieltä Jimmsistä ostaisin mielelläni (ei, en ole tiukalla aikataululla liikenteessä) Eli tosi nopeaa toimintaa tarvitsisin ja suuresti arvostaisin! ps. tällaiseen törmäsin jossain täällä. Olisiko tämä hyvä? Vaikuttaisi muuten ihanteelliselta, mutta tuo säädettävyys ei taida olla kummoinen (kokemuksia?) ja tuon dvi kaapelin olemassaolosta on epäiljä vähän kaikkialla
tuolla 150e ei taida pahemmin muita vaihtoehtoja olla eli osta toi aceri, itse suosittelisin kuitenkin benQ mutta hinnat niissä 50e enempi Tuon acerin mukana ei taida tulla kuin korkeintaan Vga johto eli ei dvi johtoa (joudut laittaan adapterin näytön ja johdon väliin tai ostat dvi johdon samalla) Dvi=parempi kuvan laatu FullHd laatu ei tarkoita muuta kuin tuota resoluutiota, eli yleinen käsite 1920x1080 resoluutiolle. Näytöt sopivat kaikkiin tietokoneisiin käyttöjärjestelmästä riippumatta. Ei ole erikseen Win7 sopivia vaan ne kaikki kyllä sopii/toimii