Nyt on todella hyvät neuvot tarpeen! Eilen piti aueta Saunalahden laajakaista kotonani, mutta sitten selvisikin että siellä on ilmeisesti vanhan asukkaan vanha liittymä haamuna (ei yhteyttä, mutta uuttakaan ei voi avata). Soitin Saunalahden asiakaspalveluun, ja he sanoivat että asiahan ei heille kuulu, että minun tulisi selvittää asia itse. Sattumalta tiedän, ketä ennen asui kämpässä, ja hänen mukaansa liittymä oli ennen DNA. Soitin siis DNA:lle, ja sieltä tuli vastaus, ettei heidän liittymänsä ainakaan kummittele osoitteessamme. Nyt ei siis ole pienintäkään hajua, mikä liittymä siellä kummittelee. Nyt olen siis pahassa umpikujassa, eikö todella jää muuta vaihtoehtoa kuin soittaa kaikki mahdolliset palveluntarjoajat läpi, eikä ketään voi asialle mitään muuta kuin minä itse? Tilanne tuntuu melko naurettavalta, olen suuresti kiitollinen jos joku voi auttaa!
Ensin ehkä kokeilisin sitä yhtiötä, kuka omistaa verkon. Jos ja luultavasti kun sieltä ei apua heru (tuskin heitä kiinnostaa auttaa kun et heidän asiakkaansa ole) niin sitten vaan kovistelemaan saunalahtea. Kyllä saunalahden pitäisi se selvittää tai muussa tapauksessa ilmoittaisin saunalahdelle että pitäkää tunkkinne ja ottaisin yhteyden jostakin muusta firmasta.