Uuden koneen virtaongelma(ei inahdakkaan)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tuiski 29.11.2008.

1. tuiski

tuiski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi
    Ongelmani on seuraava: Ostin koneeni jo yli viikko sitten, kasasin sen kaikki meni hienosti windowssin asennukseen asti, jolloinka koneeni sammui. Parin asennus yrityksen jälkeen se ei käynnistynyt enään ollenkaan. Vein koneen huoltoon verkkokauppaan,(ne laskutti kivasti tarkastushuollosta 79.90e) jossa he totesivat, että kaikki osat ovat(ihan varmasti) kunnossa(he olivat testanneet ne?) ja vika on omasi(siellä asiakas on aina näköjään väärässä tässä puljussa). Menin takaisin kotiin-> kone kasaan ja nyt se ei inahdakkaan jälleenkerran.. Kotona olen kokeillut kahdella eri powerilla (ei vaikutusta) ja kahdella eri emolla(ei vaikutusta). Kysymys on, että onko teillä enään mitään ehdotusta, mikä voisi olla ratkaisu vai täytyykö viedä kone vielä kerran verkkokauppaan murjottavaksi(uusi koppa oli ihan naarmuilla "huollon" jälkeen) jos se tulisi kunnossa olevana takaisin.
    Ps. Asuksen emossa oleva ledi ei edes syty, joten sekään ei saa virtaa.

2.  
  3. Kacko

Kacko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse en alistuisi tuollaiseen kohteluun meinaan kokemusta on että kannattaa lyödä nyrkkiä pöytään jos näin kohdellaan. Pidä puolesi hyvä ihminen äläkä anna toisten polkea sua.

4. Whiskey

Whiskey Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja pistorasia-virtapiuha tsekattu...? Kuulostaa kettuilulta, mutta tutulla meni virtapiuha paskaksi ja aiheutti samanlaista hässäkkää.

5. tuiski

tuiski Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen kokeillut kahdella eri johdolla ja pistorasialla sekä vielä jatkojohdolla jossa on muita laitteita kiinni jotka kyllä toimivat.

Jaa tämä sivu