Uuden Koneen Jäähdytys!

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi scubadave 13.01.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. scubadave

scubadave Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä täällä taas kyselen vaihteenvuoksi ratkaisuja ongelmiini.
    Elikkäs tarvitaan APUVA!
    Nyt en yhtään osaa päättä! kun uuteen koneeseen pitäs saaha max ylikellotettavuus äänestä huolimatta mutta siitähuolimatta sopivaan hintaan ja tyylikäskin sais luvan olla!

Elikkä, otanko jonkun 100€ vesijäähdytys paketin vai tuhlaanko sen 100€ suoraan ilmajäähdytykseen??
    vaan jos kasaatte minulle EVGA:n emolevyyn (mielellään 780i mutta ei haittaa jos on 680i SLI A1) perustuvan paketin jossa on Q6600 ja mielellään joku EVGA kallisvalmiste näytöohjain ja jotain muutakin hienoa kuin se vesijäähdytys, SLI mahdollisuus olis mukava kun sellanen tulee geforce 9*** sarjan mukana.

auttakaa nyt hyvät ihmiset kun mun pää päjähtää näiden mahdollisuuksien keskellä!!

Harkitsen nestettä nyt sen takia kun yks amerikkalainen haasto AMD Phenom 2.4ghz prossullansa mun tulevan koneen benchmarkkiin ja kellotuukseen...

Rahaa siis riittää n.1300€ ei haittaa jos menee rikki vähän, EHDOTON MAXIMI ON 1500€!!!!

2.  
  3. scubadave

scubadave Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eikö kellään mitään ideaa??

4. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
  5. scubadave

scubadave Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihmisillä kestää miljoonia vuosia vastatessa ja muutenkin tämä liittyy uuden koneen ostooni aika paljon, ja tietysti ei kaikki lue tuolta ylhäältä aina ja niin edelleen.

6. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Jatketaan täällä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/613946

Pyri välttämään tuplaketjujen tekemistä, koska se vain aiheuttaa enemmän sekaannusta. Yksi viestiketju riittää hyvin, kyllä siihen ajallaan vastaillaan.. joskus nopeammin, joskus valitettavasti voi vähän kestää.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu