Terve. Ostin paripäivää sitten uuden hp kannetavan dv9555eo. Kannetavan mukana tuli hirveästi kaikenmaailman uusia asiota minulle ja nytten tarvisi saada ne toimimaan. Ajattelin koota tänne tälläisen kokonaisen yhen kyselyn ettei tarvi hirveästi tehdä uusia topicceja. 1. Eli ensimmäinen kysymykseni on: Kannettavassa on sormenjälkitunnistin. Olisko semmonen mahdollista että sillä pystyisi lukitsemaan kansioita? Itse olen vain löytänyt koneen lukitsemisen sormenjäljellä, mutta en muuta. Sormenjälkitunnistimen ohjelmana toimii VeriSoft. 2. Kannettavan mukana tuli hp:n oma kaukosäädin. Se on tarkoitettu hp:n QuickPlay ohjelmalle, mutta olisiko mahdollista saada toimimaan se mitenkään (esim. jollain ohjelmalla) winampissa? 3. Sama kysymys kuin edellinenkin, mutta näppäimistön yläpuolella on volume ja kappalevaihto pikanäppäimiä taas tarkotettu QuickPlaylle, mutta saisiko toimimaan winampissa?
No joo, aika helpostihan tuo löytyi.. 1. Paina winampissa ctrl+p > asetukset aukeavat. 2. Ota valikosta Global Hotkeys 3. Ruksaa enabled 4. Valitse Playback: Play/pause ja paina kaukosäätimen play/pause nappia ja paina set. Tee sama stopille jne.
Kiitos. itse et tarvinnut kuin laittaa tämä "hotkey" toiminto päälle niin rupesi toimimaan kaukosäädinkin.