Jouduin äkillisesti luopumaan "omasta" läppäristäni, ja nyt täytyisi saada uusi vimpain tilalle. Kirjoitan aiheesta juuri tälle alueelle, kun korvaajaksi olisi tulossa mitä luultavammin pda. Laitteen päätarkoitus olisi toistaa elokuvia, joten aluksi vaihtoehtoja oli enemmän (ns. paremmat mp3-soittimet,läppäri), mutta nyttemmin olen innostunut seuraavista ominaisuuksista kuten gps,wlan ja pienuus (matka kokoa). Joten vaihtoehdoiksi taitaa jäädä vain pda:t ja kännykät. Suurta plussaahan ovat tietenkin suuri akkukapasiteetti, näytön suuruus ja käytettävyys. Jos oikein ymmärsin niin näillä pda-vimpuloilla voi nykyään soittaakin,joten tulisi varmaan korvaamaan nykyisen n72:ni (btw, käykö näihin kämmenmikroihin ihan normi kännykkäliittymät, vai ovat ne jotain aivan muuta??) Tämän verran olen pystynyt itse ongelmaani ratkaisemaan, ja nyt siirrän pallon teille.. Joten suositelkaa hinta/laatu-suhteeltaan käheetä vimpainta. Ominaisuudethan tulivat jo edellä mainittua. Kiitos vastauksistanne jo näin etukäteen.
Toimii ihan perinteiset puhelinliittymät. No ensimmäisenä mulle tulee mieleen että osta Palm Treo puhelimet mutta myös Windows Mobilet ovat suosittuja. Mutta jos ei tarvi korvata puhelinta niin sitten voin oikeastaan suositella Nokian n800/n810 taskumikroja. Noissa on linkit suoraan nokian sivuille