Mulla on windows 7 ja utorrent millä asetuksilla saisin latauksen vähän nopeemmaks kun ei tuu kuin max 400kt/s vaikka netin nopeus 100mb/s. Jos jollain ois ehdotuksia millä asetuksilla sais nopeutettua tuota toosaa..
onko lähettäjiä tarpeeksi? portit auki modeemista? E:ftp.funet.fi/dev lataa tuolta 1gbnull tiedosto ja katso kuinka nopeasti lataa.
Joo ja on portit auki sekä lähettäjiä on 20-80kpl riippuu torrentista niin ja mikä toi 1gbnull muuten on??
No ainakin tuossa internet yhteyksissä lukee niin onko jotain tapaa kattoo kuinka nopee tuo yhteys oikeesti on käyttis on win7
tiedosto vain mutta kun noi funetin palvelimet on aika kovaa luokkaa niin pitäisi tulla täyttä kaistaa tiedosta, esim itsellä tulee toi tiedosto n. 1.1mb/s (10mb netti) joo siis sillä nopeudella ei ole mitään tekemistä netin nopeuden kanssa, esim. laskusta tai soittamalla operaattorille saat tietää mikä yhteys on, itse veikkaan 4/5mb yhteyttä tuolla lataus nopeudella.
Joo täytyy siis kattoo laskusta mut hämmästyttää kun oon just vaihtanu konetta ja kun edellisellä koneella tuli max 1050kt/s käyttis winxp enkä oo vaihtanu modeemia enkä muutakaan paitsi uusimman utorrent:n latasin ni meinasin et varmaan utorrentin asetuksissa on jotain häikkää..
tuo 1050kt/s taas vaikuttaisi 10mb netiltä, laitoitko modeemissa samaan paikkaan uuden koneen kiinni?