1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

utorrent portforwarding ongelma?

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Mustekala 08.10.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Mustekala

Mustekala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

Minulla on Cisco EPC3825 kaapelimodeemi, ja olen tehnyt tämän ohjeen mukaisen porttiohjauksen: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-61/cisco_epc3825_kaapelimodeemin_porttiohjaus-870541/

uTorrent näyttää vihreää valoa, ja kertoo että portit on auki, mutta silti en saa uploadattua yhtään mitään, silloin kun en samalla lataa. Eli kun lataan tiedostoa, niin uploadaan ihan maksinopeudella yleensä (n.200 kt/s), mutta heti kun lataus on valmis, en uploadaa ollenkaan. Ennen porttiohjausta uTorrent ei edes yrittänyt ottaa yhteyttä peereihin kun lataus oli valmis, nyt ohjauksen jälkeen uTorrent ottaa muutamaksi sekunniksi yhteyden muutamaan peeriin, jonka aikana uploadaa 0.1 kt/s, mutta tämän jälkeen yhteydet katoaa nopeasti eikä mitään enää tapahdu.

Tämä tapahtuu enimmäkseen yksityistrackereilla joiden jäsen olen, ja selvää on että ratio on aika reilusti pakkasen puolella, ja bänniä tulee jos tämä meno jatkuu. Miten voin korjata asian?

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu