Oon testannut kaikkea mut download speed ja upload speedit on nolla. oon ottanut vanhemmatkin versiot ja asentanut ihan uudelleen. Testannut bittorrenttiakin ja kattonut palomuurinkin kuntoon mikää ei estä sitä. tarttisin kiireesti apua mut modeemi ja palomuuri on kunnossa ja ennenkin on toiminut. Se ei saa yhteyttä siis muihin käyttäjiin. Pistän kohta koneen kokonaan viiruksille ja boottaan jos en saa tota toimimaan. Helkkari!
ja en voi edes bootata mun konetta kun on niin huono se valittaa ettei oo jotain tiedostoa ja sit se käynnistyy uudelleen typerä windows xp 32bit
Kokeileppa tehdä korjausasennus ja jos ei auta formatoi ja asenaa winukka uudestaan puhtaalle levylle niin loppuu valitukset puuttuvista tiedostoista.
näissä asioissa ei kannata kiirehtiä,päinvastoin rauhoittua ja miettiä hetki,ennekuin tekee,ja miettiä vielä kerran ihan rauhassa,joskus vika voi olla yksinkertainenkin,ja siten säästää aikaa ja vaivaa. kysyjän ongelmasta kun emme paljoa tiedä,niin kysytään aluksi näin. jos teillä on ut on pelanut joskus aikasemmin,niin mikset palauta konetta siihenaikaan? eli toisinsanoen,jos koneesi on pelanut vaikka 2kk sitten oikeen,palauta koneesi senaikaisiin asetuksiin,niin voisi kuvitella että ongelma katoaa noinkin ja ut pitäisi pelata. mutta jos oot tehyt jotain peruuttamatonta(eli jotain väärin) niin sitten onkin isompi homma edessä.
Hei Mä sain sen toimimaan ja vika oli se modeemi. Meillä on 2 modeemia ja molemmissa nyt sama ongelma ei päästä playstation 3 psn nettiin ja sit tietokoneella ei toimi utorrent jos toi meiän netti on kytketty siihen jakajaan tai (modeemiin). Ainoa vaihto ehto on että yks voi käyttää meiän kotona sit nettiä jos haluaa psn nettii tai et utorrent lataa. Kiitos kuitenkin hyvin paljon avuista.
No mites se tehdään. APuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa antakaa lisää neuvoja. Kone on bootattu 5 kertaa ja kovalevy formatisoitu kans
Modeemin takana on pieni reikä, paina sieltä vaikka kynän terällä niin kauan kunnes modeemin valot sammuu, yleensä muutama sekunti riittää.
ei oo eikä auttais kun oon testannut ilman modeemia onko toi utorrent yhteensopiva 64bit windowsin kaa
no hei jeesiii ny !!!!!!!!!!!!!!!! ei vaan oo toiminu ollenkaan. maksoin yli tuhat euroo ja se ei toimi niin ku pitas
Jos noista kirjotuksista nyt oikein käsitti, niin sulla on 2 modeemia samassa kämpässä... Ja siinähän se syy onki sitte, koska 2 modeemia ei voi toimia samassa kämpässä, eli ei muutakun yks modeemi käyttöön ja siitä piuhat laitteille.
Kylla on kaksi modeemia mutta ei tietentaan samaan aikaan kaytossa Mul ei BTW toimi sit kaikki kirjaimet.
mulla on nyt toi windows xp 64bit ja sit ennen oli 32 bit xp sit lakkas toimimasta UT ja vaihoin 64bittiseen ja mul on ollu toi windows 7 betakin