Uskaltaako kaikilta trakkereiltä ladata?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi sissi70 12.12.2005.

1. sissi70

sissi70 Guest

Eli tarkemmin meinaan että mulle useampikin tyypi sanonut et emulen tavara laittaa koneen tukkoon vaikka olis turva-asetukset kunnossa. Mites on, te kokeneenmmat kaverit,selasin tuota Toimivia trakkereitä-listaa ja ajattelin testata joitakin sieltä, ei kait sitä tiedä etukäteen mitä kökköä tulee imun messissä? Vai? Alkaa nimittäi PB tavaratarjonta tökkii, enkä tiedä ketään joka voisi suositella FBlle ja Dmooniin..

2.  
  3. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Torrentilla ei kyllä 100%:ssa tapauksista tule mitään ylimääräistä kökköä koneelle, kunhan ei lataa jotain epämääräistä pakettia jossa voi olla mitä vain. Kun tiedät mitä lataat, niin mitään ylimääräistä ei pitäisi tulla. Noilla suurilla yleisillä trackereilla kun liikkuu niin paljon tavaraa ja käyttäjiä, ettei kenelläkään riitä resurssit kaikkia relluja heti tarkastamaan. Suosi Suomalasta, laatutavaraa yleensä.

4. Enoxol

Enoxol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Isoissa trackereissa on se hyvä puoli, että jos sinne laittaa jotain mitä ei pitäisi, käyttäjät alkaa kyllä heti valittaa siitä!!

Eli kannattaa aina lukea käyttäjien jättämät kommentit torrentista ennen kuin alat imuttaa, jos ei muuten niin vaikka ihan huvin vuoksi... =)

Invite paikoissa oikeastaan kukaan ei laita mitään turhuuksia, bannien pelossa... Tietysty ratio-huijaajia aina löytyy, mutta mä en ainakaan oo ikinä mitään "kökköä" saanut...

5. raziella

raziella Guest

Tossa Keskustelua P2P-ohjelmista osiossa on ensimmäisenä pitkä lista eri trakkereista. Emule on vaan niin pirun hidas, oon kuullu.

Jaa tämä sivu