Useita VIDEO_TS-kansioita yhteen

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi trahme 31.08.2006.

1. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osaako joku auttaa?

Minulla on muutama erillisiin VIDEO_TS-hakemistoihin koostettu filmi. Kuinka saan ne sellaiseksi kokonaisuudeksi, että voin katsoa niitä valikon kautta yhdeltä DVD-levyltä?

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    voit yhdistää niitä esim. dvdshrinkillä, dvd2onella, tmpgenc dvd authorilla tai dvdlabilla.
    ja sitten riippuen millä tuon teet niin tarvittaessa lopuksi pakkaus tuolla dvdshrinkillä jotta mahtuu yhdelle levylle, siis jos et jo suoraan tee softalla joka samalla pakkaa oikeaan kokoon.

ja jos välttämättä tuon valikon haluat mukaan niin sitten tuo dvdlab on hyvä vaihtoehto.
    dvdlab perusohjetta:
    http://www.nefernetti.com/dvdlabpro-perusopas.htm

Viimeksi muokattu: 31.08.2006
  4. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos vinkeistä. Ongelmani on se, että olen muokannut yksittäisiä filmejä jo omiksi VIDEO_TS-hakemistoiksi DVD-muotoon ja nämä (4 kpl erillistä hakemistoa) haluaisin nyt yhdeksi DVD-levyksi. Kooltaan nämä mahtuvat DVD-levylle, joten shrinkkaus ei ole tässä tarpeellinen.

5. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    VIDEO-TS on nero tiedosto muoto joten miks et käytä tota neroa siihen

tai en tiedä kuinka vanha Nero sulla on itellä on [bold]nero 7 retail pack[/bold] ja siinä on kaikki mitä tarvitsee DVD tekoon ja tekee vaikka niin kuin attilasta ostettun DVD menut ja kaikki jos haluaa tosin itellä ei tulostavaa DVD asemaan joten en saa noita DVD kansi tekstejä DVD levyn kanteen no en minä niitä tarvikaan

6. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on Nero 6 ja NeroVision Express 2, joita olen kyllä käyttänyt, kun olen rakentanut valikkopohjaisen DVD:n mpeg-muotoisista tiedostoista.

Kerropa, miten tuo sama onnistuisi useasta filmistä, jotka on VIDEO_TS-hakemistoissa (kussakin hakemistossahan on useita tiedostoja)?

7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    VIDEO_TS ei ole Neron tiedostomuoto, vaan DVD-Videon.
    Ja tuo DVDlabPro on kätevä, kun siihen saa tuotua valmiita VIDEO_TS rakenteita ja tehtyä niile menun. Toinen tapa on demuxata nuo VOB ja IFO tiedostot video- ja ääniraidoiksi (jos niissä ei ole menuja tai niitä ei halua säilyttää) ja authroida uusi kokonaisuus vaikka DVDAuthorGUI:lla.
    http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd_authorointi_page_3.cfm

8. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeilin DVDLab Free Trial -versiota, mutta se ei ymmärtääkseni tue erillisä subtitle-tiedostoja? Muuten menu syntyi helposti.

9. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    käytä "dvdlab pro" trialia niin se tukee...

10. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkäs Nero, tukeeko se erillisiä sub title -tiedostoja?

11. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Ei tue Nero tekstejä.

12. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen koettanut opetella käyttämään tuota DVD-labPRO:ta. (Ohje Nefernetissä ei ihan vastaan sitä PRO:n versiota, joka on heidän sivuiltaan ladattavissa) Saan kuvan ja äänen sisään, mutten saa mistään subtitle-tiedostoa. Ainakaan painaessani Subtitle-nappia Movie-osiossa tiedostohaku ei löydä sitä mistään VIDEO_TS-hakemistossa.

Voisiko joku tarkentaa minulle tuon subtitlen periaatteet. Filmi on YLE1:n ohjelmasta nauhoitettu.

13. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  14. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ongelmani on kuitenkin se,että homma tyssää alkuunsa, kun en saa DVDLab Prohon subtitle-tietoja, kun en löydä niitä VIDEO_TS-hakemistosta (luotu Ifo Editillä). VIDEO_TS-hakemistoon syntyy nimittäin vain seuraavat tiedostot:

VIDEO_TS (IFO-tiedosto)
    VIDEO_TS.BUP (BUP-tiedosto)
    VTS_01_0 (IFO-tiedosto)
    VTS_01_0.BUP (BUP-tiedosto)
    VTS_01_1 (VOB-tiedosto)

Mikä siis näistä sisältää subit? DVDLabPro ei ainakaan tunnista itse mitään soveliaaksi sub-lähteeksi.

15. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Tuo on tarkoitettu siihen että jos on erilliset sub tiedostot. Jos siinä on valmiina jo tekstit niin import VST tai vastaavalla komennolla saa tuotua sen koko VIDEO_TS rakenteen sellaisenaan mukaan.

16. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos neuvoista, mutta DVDLabPro ei edelleenkään tunnu toimivan. Vaatii VST:n importin lisäksi normaalia Movie:ta eikä senkään jälkeen suostu menulla ottamaan linkkiä valmiiseen VST:hen.

Jaa tämä sivu