mulla on amilo a7640 jonka pitäs tukea usb2 tiedonsiirtoa, mutta jos kytken mp3 soittimen jossa on usb2 tuki, niin kone sanoo että kytke laite usb2 high speed porttiin? koneessa on service pack 2. mitään erillisiä ajureita en ole löytänyt eikä niitä koneen asennus levykkeessäkään ole. olen yrittänyt myös päivittää usb portit erikseen. ei auttanu! oisko kellään mitään vinkkiä please!!!
olen kokeillut myös poistaa usb portteja ja löytää ne uudestaan, mutta se ei korjannut tilannetta. kokeilin myös kaynnistää koneen mp3 soitin kytkettynä. kone jätti herjaamatta sen"tämän laitteen toiminta nopeutuu kun se kytketään usb2 high speed porttiin...", mutta biisien lataus oli yhtä hidasta (n.4mt biisi noin 7sec). mitäkähän tässä vielä keksis? kiitti vaan palautteesta. jos joku keksii jotain muuta niin mielelläni otan vastaan.
kävin laitehallinnan läpi. missään ei näy keltasta kysymys merkkiä. kaikki näyttäs olevan ok. pitäskö laitehallissa lukea usb vai usb2?
kokeilin kahta eri piuhaa jokaiseen porttiin erikseen. ei auttanut. onkohan kellään ollu samanlaista ongelmaa. tuo mp3 on muuten creativen muvo n200.
Onko miten päivitetty xp? Oma emo ainakin tarvitsi xp-sp2:n että asennetusta usb2- ajurista oli mitään hyötyä.
kuten tuossa ensimmäisessä viestissä mainitsin. koneessa on päivitetty sp2. se vaan on outoa että mitään usb ajureita en tähän koneeseen oo löytäny.
Kokeile jotain muuta usb-porttia jos on. Minulla emolevyyn ei voi kytkeä kuin 5 porttia vaikka koneessa onkin 8. Kerran ihmettelin kun kone ei löydä digikameraa sitten millään, mutta toisella portilla se lähti heti toimimaan.
kattelin noita bios asetuksia, mutta en löytäny mitään usb liittyvää. ei sielä kyllä missään ollut disable. tässä läppärissä ei oo kun 3 usb porttia. kaikkia olen testannu. koneen esitteessä lukee 3kertaa usb2.
latasin fujitsu-siemensin sivuilta tommosen: Chipset - SiS Accelerated Graphics Port Date: 18.07.2003 Size: 5391 kB Version: 7.2.0.1170 Manufacturer: SiS Status: Released for AMILO A7640 tilanne ei kyllä edelleenkään korjaantunu. oliko tuo se oikea ajuri?
SP2 kanssa ei pitäisi tarvita mitään erillistä USB ajuria. Kokeilitko poistaa kaikki USB portit kerralla laitehallinnasta? Jos jossain USB laitteessa laitehallinnassa lukee "Enhanced" niin silloin pitäisi olla USB 2.0 päällä ja toiminnassa.