joo elikkä sellanen ongelma ois ku toi usb temppuilee se ei tunnista sony ericssonii ku pistän usb johdon kii kännyyn, mut sitte ku anna olla jodon kii ja boottaan koneen nii se toimii sitku taas irrotan ja laitan takas nii ei toimi oisko kellää tietoo?
ainii ja sit täs on että jokin usb laitteista on vikatilassa eikä järjestelmä näin ollen tunnista sitä sit täs on USB Root Hub (6porttia) ja alla usb juttuja jossa jokasen kohdaalla "tuntematon laite"
veisköhän se känny liikaa virtaa? Onko kyseessä pöytäkone vai kannettava? Itse olen huomannut että esim. videovalvonta juttu mikä minulla on USB-porttiin, niin se ei toimi etupanelissa olevista liittimistä, mutta takana olevista kyllä...
only4pro, aika turhaa herättää 4pv vanha ketju otsikosta huomauttaaksesi, varsinkin kun pistät raportin ja tiedät että modet editoi otsikkoa vähän ajan päästä paremmaksi saksari voi jatkossa opetella käyttämään edittiä jos on lisättävää sekä miettimään vähän otsikko riville parempaa tekstiä
Nyt tää menee jo OT, joten ylläpito varmaan sulkee tän. Ja saksari: ÄLÄ vittuile modeille, silloin käy huonosti. Etkö tiedä säännöt: 1. Mode on AINA oikeassa 2. Jos mode on väärässä astuu sääntö numero 1 voimaan.