Eli minulla on tuollainen adapterikaapeli jolla saa ohjainporttiin liitettyä minkä tahansa USB-laitteen. Kun liitän kaapelilla Zen Vision M:n, joka on 'Siirrettävä levy' tilassa, niin boksi tunnistaa laitteen koska se sanoo "Muistikorttia ei löydy esim. portista 2 ja 0". Mutta kun liitän pelkän kaapelin niin ei sano mitään. Eli pitäisi siirtää tiedostoja tuolta Visionin muistitikulta Xboxiin, mutta kun ei se muuta sano kuin tuon yllämainitun tekstin. Siirrettävällä levyllä on tällä hetkellä muutama elokuva jotka pitäisi laitteeseen siirtää, Xboxissa on SmartXX:n mod-piiri ja Seagate Barracudan 250 gt kovalevy. En saa lähiverkkoakaan rakennettua, joten modaus ja kiintolevy ovat laitteessa aivan turhia jos en saa toimimaan tätä tikulla siirtoa. Osaisiko kukaan auttaa?
http://tdubel.com/artikkelit/usb.html Aika tuskaista tulee jos saat siirron toimimaan tolla. Xbox portit on USB1.1 standardin mukaisia ja siksi ne siirtää vain jotain 12Mb/s kun se lähiverkko siirtäsisi 100Mb/s. Mikäs siinä verkossa kusee?
Siinä kusee kaikki. Kehtaisikohan sitä vielä ostaa jonkun 4 gigan normin muistitikun jolla yrittää tuota siirtoa, sama se jos on tuskaista. Lähiverkolla pitäisi aina ottaa boksi johdoista irti ja raahata toiseen nurkkaan talossa.
Niin tästä taisikin olla puhetta joskus aikaisemmin tänä vuonna. Harmi, että en osaa sanoa juuta enkä jaata tohon USB tikku ongelmaan. Mites oliko se kone kranttu noiden CDRW- ja DVDRW-levyjen suhteen? EDIT: Lista toimivista muisteista. http://www.xbox-linux.org/wiki/Xbox_USB_Compatibility_List#Devices_that_work
Ei ole tullut vielä kokeiltua kun koneessa ei ole polttavaa asemaa.. -.- ottaa vähän päähän kun tietokoneesta kiinni monikin asia. Tuo oli aika hyödyllinen osoite, kiitos. Ei taida vaan yhtään 4 gigan tikkua olla toimivissa laitteissa, ei taida 2 gigan tikulle peliä mahtua.. EDIT: Mitäs sanoisitte, kun toimivien laitteiden listalta löytyy A-Datan PD2 2 gigan tikku, toimisiko myös saman merkin2 gigan PD1-tikku boksissa? EDIT: No niin, ratkaisin ongelman ja tilasin A-Datan PD9-sarjan 2 gigan tikun, ainakin leffat ja musat toivon mukaan saan siirrettyä nyt, se on vielä tärkeämpää kuin pelit. Tämä kuului xboxissa toimivien tikkujen sarjaan. Kiitoksia vielä kerran tuosta linkistä.
Miten on, toimiiko tikku jo? Nimittäin usb-tikku tuki on lisätty xbmc:iin vasta versiosta 2.0.0 eteen päin. Tikun täytyy myös olla alustettuna FATiksi toimiakseen.
Tilasin tikun ZeCS:stä joka sijaitsee Itävallassa, eli tulee luultavasti ensi viikolla. Tosin lähes 2 viikkoa mennyt jo.. Laitan vastauksen kun saan tikun. Tuon alustusasian jopa tiesinkin jo. EDIT: Ja luulen että tuo minun XBMC-versio on melko uusi, kun modaaja asensi sen samalla kun modasi laitteen, ja tästä on vain parisen kuukautta.
Eipä tullut tikku ei eivätkä vastaa sposteihin. Mutta kun ihan ajan kuluksi kokeilin puhelinta liittää Xboxiin niin toimii Ei tarvitse alustella edes ollenkaan kun se on Fat16 valmiiksi. Ja PC Suitella onnistuu siirto. Iha kiva, nyt meinasin hankkia vielä 2 gigan kortin. Kunhan saisi peruttua tuon tikun oston, mutta kun ei vastata sähköposteihin..
Mulla toimii ainakin kingstonin 2gb muistitikku ja toinen tais olla joku buffalon 1gb. Osta pitkä verkkokaapeli, eihän se paljookaan maksa. Mulla tais maksaa 20 metriä jotain 5€ löyttäristä.