Usb hiiri pätkii

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jde 20.09.2006.

1. jde

jde Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli sellainen ongelma olisi, että jokainen hiiri, minkä olen ostanu, alkaa jonkin ajan päästä(1-10kk) katkomaan, eli siis valo sammuu, hiiri jämähtää ja hetken päästä toimii taas. Hassua on vielä se, että joskus käy myös niin, että kun hiiri alkaa pätkimään niin myös näppäimistö simahtaa, ja herää henkiin vasta sitten kun sen kytkee uudelleen. Olen lukenut kaikki mahdolliset threadit ja hakenut googlella ties mitä, mutta mitään apua ei ole löytynyt. olen alkanut miettiä, että olisikohan kyse mahd. emolevystä, tai biosista? Ainoa looginen syy olisi, että hiiret yksinkertaisesti menevät rikki, koska ne kuitenkin toimivat usein monia kuukausia ilman mitään ongelmia. mutta kuitenkin silti mietityttää, että miten mulla kaikki hiiret menevät rikki, kun esim. kavereilla ne saattavat kestää vuosia. Tällä hetkellä siis 1kk ollut käytössä mx518 hiiri, sama ongelma taas.

Viimeksi muokattu: 20.09.2006
  2.  
  3. Legendaa

Legendaa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hatusta heittäen.... oletkos kokeillut kytkeä niitä ps/2 liittimiin emolla, usb-ps/2 adapteri maksaa pari euroa. josko sun emon usbeessä olisi jotain häikkää?

Jaa tämä sivu