usb digiboksi tallentaa ohjelmaa mpeg-2 muodossa, miten saan muutettua formaattia tallennuksen jälkeen?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi NeoGeo1 04.07.2006.

1. NeoGeo1

NeoGeo1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli siis anysee e30 boksi tallentaa mpeg-2 muodossa. tarttis saada muutettua johonkin muuhun formaattiin koska tuo vie paljon tilaa ja on ollut välillä ongelmia bsplayerin kanssa. Koitin jo jotain virtualdubin mpeg-2 ohjelmaa mutta mä sitä osaa käyttää ja se muutti 25mb tiedoston yli 2gb aviks joka oli pelkkää sekasotkua :D, eli alottelija olen näissä video asioissa, apu kelpaa. VLC ohjelmalla toimis hyvin kyllä kun oli ajanut projectx ohjelman läpi ton mpeg-2 pätkän, mutta tarttis saada toimiin bsplayerilla ja pienempään tilaan..

2.  
  3. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Todennäköisesti et saa muutettua sitä mpeg-2:sta miksikään muuksi..

4. Siku

Siku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Syystä että?

Tottahan toki sitä voi pakata. Jos olet kerran saanut avattua videon VirtualDubModiin, niin sen pakkaaminen ei ole kuin koodekin asetuksista kiinni.

AutoGK pystyisi luultavasti avaamaan videon myös, ProjectX:n käsittelyn jälkeen. AutoGK on erittäin helppokäyttöinen videon pakkausohjelma: http://www.bitburners.com/option,com_smf/Itemid,73/topic,592.0

5. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ymmärsin että NeoGeo1 kysyi että saako sen tallennettua SUORAAN (nauhoittaessa) johonkin muuhun kuin mpeg-2 muotoon.

Kyllähän sen jälkikäteen saa muutettua ihan miksi tahansa.

Mutta aika monen ohjelman kohdalla on se vika että kun rupeaa esim. editoimaan mpeg-2 videota niin ne äänet ei enää kuljekkaan kuvan kanssa käsikädessä.

EDIT: Krapula päivänä ei pitäisi neuvoa ketään, kun tulee lukuvirheitä =/

Viimeksi muokattu: 04.07.2006
  6. NeoGeo1

NeoGeo1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ajatus oli kyllä se että muutan jälkikäteen mutta olishan se ihan kätevää jos sais heti vaihdettua sitä formaattiakin siinä itse digi ohjelman nauhotuksessa...

Ja mulla oli ongelmana että toi mpeg-2 pätkät ei toiminu kunnolla heti nauhotuksen jälkeen(ääni mongersi bsplayeril ja välil kuva pätkis) vaan piti ajaa projectx läpi ni toimi ainakin vlc playeril

Jaa tämä sivu