USB Digi-tv sovittimista...

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi andows 26.02.2005.

  1. andows

    andows Member

    Liittynyt:
    23.07.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen jo useamman vuoden katsellut TV:tä ja pelannut konsoleita tietokoneella vanhan Hauppaugen TV-korttini kautta. Nyt olen jättämässä pöytäkoneen taakse ja siirtymässä käyttämään päätoimisesti kannettavaa, mutta TV-viritin pitäisi siihenkin saada.

    Vanha PCI-väyläinen virittimeni on analoginen ja ajattelin, että analogista ei enää tässä vaiheessa varmaankaan kannata hankkia. Tarvitsisin siis suosituksia sopivaksi digi-tv-virittimeksi. :)

    Käsittääkseni ainakin yksi vaihtoehto olisi Hauppaugen WinTV Nova-T:n USB-versio. Mutta onko tässä komposiitti-sisääntuloa? S-videoonkin saisi varmaan viriteltyä konsolit kiinni? Ei varmaan ole, kun sitä ei Hauppaugen sivuilla erityisesti mainosteta... Olisiko muita ehdotuksia virittimeksi? Onko näissä digi-tv virittimissä yleensäkään mahdollisuutta liittää konsolia tai muuta ulkoista kuvanlähdettä?
     
  2.  
  3. Kapazu

    Kapazu Member

    Liittynyt:
    26.02.2005
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on Twinhanin USB boksi, mutta eipä siihenkään saa liitettyä mitään ylimääräisiä wermeitä.
     
  4. avthein

    avthein Member

    Liittynyt:
    30.07.2004
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    WinTV Nova-T USB2:ssa ei ainakaan ole muita sisäänmenoja kuin antennikaapelille (ja USB kaapelille).

    Itselläni on jo pidempään ollut WinTV PVR USB (analoginen TV/radio viritin, HW MPEG2 pakkaus) ja siinä on composite video in, S-video in ja äänelle (stereo) sisäänmenot.

    Mutta noita "lennosta" videota pakkaavia USB laitteita ei voi käyttää pelaamisessa sillä niissä on melkoinen viive. Mutta TV:n katsominen ja etenkin vanhojen VHS-nauhojen siirto digitaaliaikaan tai DVD/DivX:ksi onnistuu (sopivilla ohjelmilla).
     

Jaa tämä sivu