Urheilupelejä

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Nonnu 06.10.2003.

1. Nonnu

Nonnu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tykkään pelata yleisurheilupelejä pc:llä. Olisiko kenelläkään tietoa minkä nimisiä pelejä kannattaisi lähteä metsästämään? Hyvä grafiikka ja pelattavuus.

2.  
  3. Ville15

Ville15 Guest

Suosittelisin madden nfl 2004. Itse en ole peliä pelannut mutta harkitsen pelin ostamista. Peli vaikuttaa arvosteluissa hyvältä ja on uutta verrattuna esim. fifa 2003:een (joka on kyllä hyvä peli myös).

Eli kysehän on maddenissa amerikkalaisestajalkapallosta!

Peliä suositellaan arvosteluissa myös lajista vähemmän kiinnostuneille. Itse en ainakaaan ole kiinnostunut itse jenkki futiksesta mutta tämä peli kyllä kiinnostaa.

4. Ville15

Ville15 Guest

Suosittelisin madden nfl 2004. Itse en ole peliä pelannut mutta harkitsen pelin ostamista. Peli vaikuttaa arvosteluissa hyvältä ja on uutta verrattuna esim. fifa 2003:een (joka on kyllä hyvä peli myös).

Eli kysehän on maddenissa amerikkalaisestajalkapallosta!

Peliä suositellaan arvosteluissa myös lajista vähemmän kiinnostuneille. Itse en ainakaaan ole kiinnostunut itse jenkki futiksesta mutta tämä peli kyllä kiinnostaa.

5. Ville15

Ville15 Guest

Uups. Tais tulla viesti kahesti.

6. spesari

spesari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä itsekin kallistun fifa 2003 puolelle.Mielestäni hyvä pelattavuus ja kuten oikeassakin jalkapallossa ei yksin yrittämisellä pärjää.Muutamia parannuksia vois olla ja tietysti pikku puutteita siinä on mut kokonaisuutena hyvä peli.Sit tietysti Nhl 2004 on tullut mut ei vielä kokemuksia onko kuinka realistinen.Grafiikka varmasti kaikissa uusissa peleissä kunnossa,ainoastaan pelattavuus kysymysmerkki.

Jaa tämä sivu