Auttaisko seuraava (sulje uPlay myös tray-alueelta) 1. copy all files from the bin folder in watch dogs (usually here:C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\games\Watch_Dogs\bin) into the watch_dogs folder. 2. delete the files from the bin folder (not the folder itself) 3. start uplay 4. when uplay is running, start the watch_dogs.exe directly from the watch_dogs folder. https://forums.ubisoft.com/showthre...xt-language!?p=9987130&viewfull=1#post9987130 EDIT: Ilmeisesti tämä auttaa ainoastaan jos olet ostanut pelin uPlaysta
Eli kellon vierestä pitäisi löytyä se uPlay-clientin ikoni niin sieltä oikealla hiirennapilla ja Quit tms. Jos toi fixi ei auta niin sitten vielä täällä kerrottu jotain lisätietoa https://forums.ubisoft.com/showthre...-language!?p=14345065&viewfull=1#post14345065
eli siis tuo ohje ei auta,kun en ole peliä sieltä uplaysta ostanut,erikoista kyllä maksettu on ja koko peli ei edes toimi
Kokeile ottaa yhteyttä ubisoftin tukeen, niin niiden pitäisi auttaa ton ongelman kanssa. https://forums.ubisoft.com/showthre...t-Language-quot-Error-in-Watch_Dogs-POST-HERE Tosin tiedä sitten vaikuttaako ostopaikka tuen saamiseen. Alla myöskin ohje ubisoftin omalta foorumilta. Sanomattakin selvää, että kyse ei ole virallisesta ohjeesta ja kokeilet sitä omalla vastuullasi. https://forums.ubisoft.com/showthre...-language!?p=14287775&viewfull=1#post14287775
kiitos,laiton tuonne tukeen virheestä viestiä,se olikin hyvä että tuolla oli suomenkielinen tuki nyt vain odottelemaan vastausta.