Eli minun UMD levy on rikki joten kaikki ladatut pelit eivät toimi muistikortilta. Latasin pelin GTA Vice City Stories. Siirsin sen ensiksi tietokoneelta muistikortille ja koitin pistää pelin päälle. Peli käynnistyi hetkeksi ja sitten pimeni näyttö. Tiedän, että peli toimii jos on UMD levy sisässä, mutta levy on rikki joten juuri kyseinen peli ei toimi. Kysymys kuuluu, että pystyykö tavallisella UMD leffalla korvata rikki menneen UMD demo levyn? Jos ei pysty niin saako mistään UMD demo levyjä? PS. Jos jollain tulee kysymys mieleen: Mikset sanonut kaupalle josta ostit PSP:n, että UMD levy oli rikki, kun avasin pakkauksen eli saanko uuden? Vastaus: En viittinyt pyytää uutta levyä, koska sain toimimaan melkein kaikki pelit, kun muutin vähän asetuksia. Kaikki pelit ei kuiteskaan toimi niillä asetuksilla mitä laitoin.
Kerroppas PSP:s Firmwaren versio. Esimerkiksi uusissa customeissa on UMD-drive mode kohdassa "Sony drive 9660" (tai joku vastaava, en muista ihan tarkkaan), jolla tuo GTA ainakin minulla toimii ilman levyä.
Firmware on 3.10 OE-A. Mistä löydän UMD Drive kohdan ja tartteeko minun muuttaa jotain asetuksia? Jos ostan UMD leffan/levyn niin toimiiko tuo peli suoraan?
Jossain luki että UMD leffoilla ei toimi välttämättä mutta peleillä sitten kait. Kannattaa muuten upgradee 3.71 m33hen siinä toimii ilman mitää UMDtä. Ja jos päätät pysytellä 3.10 OE-Assa niin Recovery menusta jos siellä sellainen on..
Hmm jännä juttu, mulla toimi myös ennen GTA:t, vaan ei toimi enää. Koitin kyllä asettaa UMD Iso moden tuohon "9660"aan, mutta sain edelleen saman "The game could not be started (80020148)" viestin jonka saan GTA:ta ja Manhunt 2 käynnistäessä. Firmis on 3.71 M33-4 ja nuo ei ole yhdelläkään vanhemmalla firmiskellä pyörineet. Voisiko joku jolla toimii nuo pelit ehkä mahdollisesti postittaa oman PSP:nsä asetukset että voisin koittaa muuttaa omiani sen mukaiseksi?
Kyllä on kumma juttu, kun minulla toimii osa ladatuista peleistä, mutta taas jotkut eivät toimi. Firmis on se 3.10 OE-A eikä oo mitää UMD levyä, koska on menny rikki. Asetuksista olen laittanu sen No UMD. Toimisikohan kaikki pelit jos minulla olisi sisässä esim. Joku UMD peli? Kertokaa myös jos teillä toimii kaikki pelit, mutta sisässä ei ole mitään UMD levyä. Eli sanokaa millä asetuksilla saan pelit toimimaan?
Jospa koittasit päivittää 3.71 m33. Saattais lähtee toimiin jos UMD peli sisässä ja asetuksista sit ei missä EI LUE "NO UMD"