Siis mulla menee hermot! En googlettamalla oo löytäny neuvoja. Vasta nyt olen tutustunut tuohon Ultrastar-ohjelmaan, mutta se ei oikein toimi mulla eli en jotain älyä. Musiikki kuuluu hyvin, kun käynnistän laulun, mutta näkyviin ei tuu mitään sanoja tms eli ei oikein se karaokeominaisuus skulaa. Kellään mitään neuvoja?? Mistä lähteä etsimään ratkaisua??
Olethan ladannut kappaleisiin sopivat sanoitus-tekstitiedostot? Niitä löytyy siis täältä, osiosta "txt files" sitten vain oikeaan kansioon ja pitäisi toimia.
Kiitos, Marsilvan, vastauksestasi! Tekstit ja musa on oikeassa paikassa ja oikeanlaisia. Mutta silti ei toimi. Tämä ongelma siis XP:ssä. Ja ilmeisesti sellainen, johon ei löydy ratkaisua, kun en ole paljolla googlettamisellakaan löytänyt kenelläkään samaa ongelmaa. Asensin kokeeksi myös Ubuntulle sopivan version toiseen koneeseen. Siinä sanat tuli näkyviin, kuten pitääkin, mutta jotta kaikki ei liian helppoa olisi, ohjelma jämähti siihen ruutuun, missä laulu alkaa. Siis ei hyytynyt (pääsin siitä normaalisti pois), mutta ei mennyt eteenpäinkään eli laulu ei soinut. Voinenko sekavammin enää selittää, huoh. Ilmeisesti ei oo tarkotus, että pääsisin karaokea laulelemaan
No, ongelma ratkesi. Ja nyt nolottaa... En vain osannut käyttää ko ohjelmaa. 9 v. tyttäreni keksi, miten se toimii: Ensin laulu alkaa soida, mutta sanat ei tuu näkyviin. Piti painaa vielä M (menu) ja sieltä Sing; johan alkoi toimia. Ei olisi tullut itelle mieleen.
Johan on koko ohjelma muuttunut, ei aiemmissa versioissa tuollaista ollut :?, no jaa...kaikenkaikkiaan hyvä että sait toimimaan.