Elikkäs minulla on nyt koneella ainakin 2 eri ubisoftin peliä joista mikään ei toimi... ubisoftin support ei osaa auttaa ja muutenki heidän toiminta kyseenalaista(heidän ohjeiden jälkeen jouduin tekemään järjestelmä palautuksen)... onko täällä kenties muita joilla sama ongelma? Pelit ovat ac black flag, call of juarez the cartel.
Kokemuksista että, itseltä löytyy tuo black flag eikä ole muidenkaan ubisoftin pelien kanssa tarvinnut taistella. Omakohtaiset kokemukset pelkästään positiivisia.
Yhdyn alkuperäiseen postaajaan tässä. En muutenkaan pidä sellaisesta pakkorekisteröinnistä ja loggailusta firman omalle serverille varsinkin jos kyseessä on puhtaasti singleplayer-peli. Ubisoft on kuraa ja olen toistaiseksi päättänyt olla sijoittamatta enempää heidän tuotteisiinsa. Tämä siis vain mun mielipiteeni.
Ubisoftin pelit ovat minullakin nyt ihan ehdoton ei ainakin koneella..en laita enää senttiäkään kyseisen firman peleihin... yksikään ei toimi...kaverilla pelasin paria ja aina julkaistu ihan keskeneräisinä