"typing delay" näppäimistö ei toimi oikein!

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi slerbaa 20.03.2010.

1. slerbaa

slerbaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eli kun kirjoittaa niin teksti tulee todellä jäljessä (menee yleensä muutama sekuntti jonka jälkeen teksti ilmestyy ruutuun yhtenä rypäänä)
    ja olen koittanut kaikenlaisia säätöjä näppäimistö asetuksista, ja myös kun kone ei ole yhteydessä nettiin niin silloin ei tule mitään mutta taas nettiin yhdistettynä tämä alkaa jopa tälläkin hetkellä kun kirjoitan tätä.
    olen koittanut ajaa näppäimistölle uudestaan/uudet ajurit jotka eivät auttaneet mitään myös olen kottanut ccleaneria sun muita haittaohjelmien poisto työkaluja tuloksetta. yritin googlata aiheesta mutta tuntunut löytyvän muuta oikein kuin, että ram muistia saataa olla niukasti (johtuneeko siitä että kun avaa C aseman vaikka niin kone alkaa huuta kuin viimeistä päivää?)
    Olisin kiitollinen jos joku osaisi googlata tähän vastausta vaikkapa lähettämällä linkin tai sitten jos joku osaisi kertoa ihan omasta takaa!
    E: Kone oli korjattavana jossa siihen vaihdettiin näytönohjain ja tämän jälkeen kone toimi muutaman päivän moitteettomasti (tiedä sitten liittykö asiaan)

2.  
  3. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    onko virustorjunta ajan tasalla ja virustarkistus tehty?

Jaa tämä sivu