1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Twinhan Cab-CI 2033 Win-Vista BDA-ajurit ja XP

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi kapkap 17.03.2007.

  1. kapkap

    kapkap Member

    Liittynyt:
    16.02.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan DigitalRisen Vista-ajureita Twinhan Cab-CI 2033 DVB-C kortille?
    http://www.digitalrise.biz/support/downloads/index.php?action=file&id=180
    Erityisesti kinnostaisi ajurin toimivuus Win XP:ssä. Ehdin itse testailemaan vasta ensi viikon lopulla. Postailen kokemuksistani.

    Twinhanin oma ajuri V1.030 ei ainakaan mulla pelitä aivan täydellisesti. (DVBViewer Pro ja Welhon verkko). Siirtyminen kanavapaketista toiseen jumittelee. Edistystäkin tapahtunut. Lisämaadoitus auttoi singnaalin katoiluun.
     
    Viimeksi muokattu: 17.03.2007
  2.  
  3. paaton

    paaton Member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on sama yhdistelmä ja taitaa toimia samanlailla.(DVBViewer Pro ja H-linna)
    Laittelehan tietoa, jos saat jollain toisella ajurilla toimimaan kanavanvaihdon nopeammin.

    Muutenhan tuo toimii aika hienosti.

    Mihin laitoit lisämaadoitusta?
     
  4. kapkap

    kapkap Member

    Liittynyt:
    16.02.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=50506&page=6
    Täältä lisätietoa maadoituksesta. Laitoin foliokerroksen "viritinpurkin" ympärille ja lisämaadoitin pc-kotelon piuhalla lämpöpatteriin. Auttoi. Antennipiuhan sisäänmenoon en koskenut.
    Ennen Twinhanin 1.030 ajuria käytin DigitalRisen ajureita, jotka ainakin silloin toimivat Twinhanin omia paremmin. Tämän vuoksi vista-ajurien sopivuus XP-käyttöön täytynee testata. DigitalRisen sivuilla ei ainakaan mainita "for Vista only" tms.
     
  5. kapkap

    kapkap Member

    Liittynyt:
    16.02.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    DigitalRisen Vista-ajurit toimivat erinomaisesti. Suosittelen. Jumitttelu loppui.
     
  6. paaton

    paaton Member

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minä en kyllä huomannut mitään eroa kanavien vaihdossa,
    samanlailla jumii kun vaihtaa mtv:n ja ylen kanavien välillä.
    Ainoastaan kaukosäädin herkesi toimimasta, tuolla ajurilla.

    Mitähän tein väärin...


    Edit: Kaukosäädin toimii nyt, mutta mitään eroa en kanavan vaihdossa huomaa.
     
    Viimeksi muokattu: 22.03.2007

Jaa tämä sivu