1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TW-EA400

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi desteny 06.08.2004.

  1. desteny

    desteny Regular member

    Liittynyt:
    26.01.2004
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Purkkini oli tuossa huollettavan muutaman päivän kun se oli mennyt jostain syystä paskaksi, nyt tänään sain uuden purkin jota luulin vanhaksi purkikseni ja onnekseni huomasin että "ipconfig" komento ei anna oikeaa IP:tä vaan siinä on joku muu paska. Noh mulle on tapahtunut näin ennekin ja olen saanut aina laitettua/saanut kiinteän IP:n näkyviin päivittämällä tämän purkin Biosin...no nyt kun rupesin etsiskelemään tämän purkin asetuksista sitä UPDATE sivutoa niin onnekseni taas huomasin että purkkini on jotain helvetin uudempaa mallia jossa on NAT ja sun muut pelit ja vehkeet...millä tavalla nyt saan päivitettyä Biosin/saatua kiinteän ip osoitteeni näkyviin/toimimaan.

    Syy tähän on se että minun täytyy saada töistä yhteys koneeseeni.
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. desteny

    desteny Regular member

    Liittynyt:
    26.01.2004
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En voi ottaa NAT:a pois käytöstä koska silloin se ei mene nettiin ollenkaan...vittukun saisi jollain tapaa tähän uuteen purkkiin tuon vanhan BIOS koodin
     

Jaa tämä sivu