Täytyy näin takaperoisesti lähteä hakemaan uutta TV:tä kun ei markkinoilla oikein ole sellaisia telkkareita joissa ei ole sisäänrakennettua digiviritintä. Niinpä ajatukseni kulki ongelman ympäri että millä TV brändeillä on merkkihuoltoliikkeitä Suomessa, jotka tarjoavat digivirittimen poistoa? Olen koittanut niitä etsiä, mutta melko kiven alla tuollainenkin palvelu tuntuu olevan ja kun olen sellaisen liikkeen jostain löytänyt ei sähköposteihin tule koskaan vastausta. Ei kiinnostaisi alkaa maksamaan TV-lupamaksua kun en TV:tä perinteisessä mielessä katso ja tiedän että ei sitä lupatarkastajaa ole pakko sisään laskea, mutta kyllä sellaisen ahdistelu pidemmän päälle alkaisi minua vaivaamaan.
Joo, olen huomannut että moni muukin on tuollaisesta toimenpiteestä täällä puhunut. Uskallan kuitenkin väittää että tuollaista ei missään tehdä! Korjatkoon joku jos olen väärässä... Jos kerran et viritintä tarvitse, niin miksi haluat ostaa tv:n? Miksi et osta pelkkää näyttöä? Toisaalta alussa mainitset että haet uutta tv:tä. Sulla siis on jo nytkin tv?
Juu minulla on vanha kuvaputkitöllö, mutta olisi kiva siirtyä teräväpiirto aikaan. TV:issä vaan tuntuu olevan paremmat liitännät ja näytöissä ei välttämättä ole kaiuttimia ja kerta hifisti en ole niin ei kiinnostaisi erikseen äänijärjestelmää hankkia. Toki jos hyvä näyttö kaiuttimilla ja runsailla liitäntä mahdollisuuksilla löytyisi niin kyllä sellainenkin kelpaisi. Kumma juttu kerta digivirittömyydelle on kysyntää, mutta tarjontaa ei ole lainkaan.