Moi, koitan kytkeä tietokoneeseeni toisen näytön, tai siis oikeastaan TV:n. Saan kuvan kyllä näkymään TV:ssä, mutta vikana on, että kuva on mustavalkoinen. Siirrän kuvan S-video kaapelilla ja liitän sen TV:hen scartilla, missä on S-video liitin. Näytönohjaimena minulla on joku RadeonX1300/X1500Seriesin perus kortti josta siis löytyy tuo S-video liitäntä normi näytön liitännän lisäksi. Telkkarina on tuollainen JVC:n vanha tv. Eli miten saisin värin näkyviin, voiko olla että tarvitaan 256 värinen tila, vai mitä?
Moi, mulla oli sama ongelma kunnes tajusin, että kuvaan tulee värit, kun otan digiboksista scartin irti. Toinen mikä vaikuttaa ainakin omalla kohdalla on se jos NTSC:tä ei ole vaihdettu PAL-muotoon näytönohjaimen asetuksista. Toivottavasti saat värit kuntoon
Mulla oli joskus sama ongelma. Ratkes kun otin telkkarin ohjeen käteen ja vilkasin sieltä liitännät. Vain toinen scart-reikä vastaan otti s-videoo ja sekin piti laittaa toimintaan telkkarin asetuksista. Eli vika voi olla siellä telkkarin säädöissä ja liitännöissä. Tutki.
Minulla sama ongelma korjautui, kun painoin kyseiseen liittimeen liittyvää AV-nappia toistamiseen. Se vuorotteli s-videon ja tavallisen välillä (panasonicin töllö).
Sen tv:n pitää tukea S-videota pelkkä scart adapteri ei riitä. Läheskään kaikki vanhat telkut ei hanskaa tuota.