Tv:stä rippaus+pakaten samalla?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Haxor 19.07.2003.

1. Haxor

Haxor Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen etsiskellyt jonkinlaista ohjelmaa jolla voisi ripata ja pakata yhtä aikaa ilman suurempaa kuvalaadun menetystä (syynä kovon koko 40gt) Televisiosta,

Kaappaus korttina toimii Gf-4 ti-4200 128 MB (video-in) olen muutaman kerran jollakin ohjelmalla kokeillut mutta se oli lähinnä 1gt/1min? tiedän että riippuu resosta ja kuunpilkuista

mutta tarkoitus olisi saada laadukasta kuvankaappausta ilman dropanneita frameja ja pienessä koossa, mutta kuitenkin katsottavalla resolla.. Olen uusi tällä saralla, mutta koska koneella voi sen tehdä niin tottakai sen teen!

jos joku linkki jossa on neuvottu esim. ohjelman käyttö ja sit ripatessa pakkaus yms..tai jos joku jaksaisi tehdä ohjeet itse.. Kiitoksia vastauksista..toivottavasti meni oikeaan paikkaa kysymys :) Hups!! pistin eka väärään paikkaa viestiä :(

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ehdottaisin jos kerran haluat TV:stä kaapata ja pakata "lennossa" sinua hankkimaan hommaan sopivan tv-kortin esim. Hauppauge PVR-250 jossa ns.rautapakkaus, saat hyvälaatuista kuvaa vcd,svcd tai dvd spekseillä halutessasi.

http://www.hauppauge.com/html/wintvpvr250_datasheet.htm

Viimeksi muokattu: 19.07.2003
  4. Haxor

Haxor Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Enkö tolla kortilla pysty lennosta pakkaamaan? prkl.. kun kortin ostin asian niin ymmärsin ja sen takia sijoitin kyseiseen korttiin sen video-in liitännän takia :( kai ton jotenkin softa puolella voi kuitenkin? vai onko peli menetetty?

5. kujaki

kujaki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile ShowShifterin kokeiluversiota.
    www.showshifter.com
    Se tekee kohtuu hyvää esim: WMV:tä.

Jaa tämä sivu