Tv:ssä vain yksi scart- liitintä

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi 342517 01.01.2005.

1. 342517

342517 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen yrittänyt löytää vastausta tähän kysymykseen mutta en ole onnistunut. Eli ongelma on että meikäläisen telkkarissa on vain yksi scart liitintä. Olen aikonut hankkia digiboksin mutta huomasin nyt että jos haluaa kytkeä VHS videot (niin kuin tietenkin haluan) on oltava kaksi scart liitintä tvssä. Onko tähän ongelmaan joku ratkaisu vai voiko videon kytkeä jotenkin eri lailla ettei tarvitse kun yhtä scart liitintää telkkarissa? www.digitv.fi sivun mukaan tarvitsisin 3 scart kaapelia ja kolme antennikaapelia (ja sitten 2 scart liitintää tvssä. Videossani on 2 kpl scarttia...

2.  
  3. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Enpäs nyt aivan 100% varma ole, mutta etkö voisi liittää digipoksia tuohon videoiden toiseen scarttiin. Kun sitten haluat katsoa tigipokista töllöä, niin videot päälle ja TV:stä video kanava päälle - videoista varmaankin pitää valita sitten joku AUX-IN tms kanava ja silloinhan homman pitäisi toimia?

Paha kyllä mennä sanomaan kun olen itse kytkenyt niin tikipoksit teeveeteet kuin viteotkin tuon vahvistimen kautta.

4. extralow

extralow Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Näin toimii ,eikä tarvi laitella edes kanavia/videoita päälle.

5. tubbana

tubbana Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eikös scartille oo olemassa sellasia jatkojohtoja/jakajia. oon ainakin kaupassa nähny

6. Shamriel

Shamriel Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itselläni on "samassa" piuhassa DVD-soitin, videot,TV, tietokone ja stereot ja periaatteessa "kaikki" on hoidettu scart-jakajalla. Ja videothan voi kytkeä antennijohdolla eli "seinästä# videoihin ja sieltä TV:seen. Sitten on todella helppoa kytkeä videot ja digiboksi yhteen scart-liittimeen. Pitää vain kytkeä se digiboksi niihin videoihin scart-johdolla. Tuolloin kuten n_r sanoikin niin pitää laittaa TV:stä videokanava päälle jolloin näkyy digikanavat.

Jaa tämä sivu