Tv -ssä kuva ei keskellä.

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Wooxie90 27.08.2006.

1. Wooxie90

Wooxie90 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tvseen sain kuvan, mutta kuva on sillee oudosti sivussa.
    Elikkä oikeeseen laitaan jää iso palkki mustaa ja vasemmalla puolella kuva taas menee tvn yli.
    Olen säätänyt Ati Catalystillä kuvaa keskemmälle, mutta sillä ei saa kuin vähän siirrettyy kuvaa keskelle.
    Olen myös kokeillu asetusta jolla kuva menee melkein tvn ruudulle joka paikkaan mutta silloin kuvaa menee liikaa yli.
    Katon tv llä elokuvii enimmäkseen. Pitäisi kuva saada silleen että se ei mee tvn yli.
    Oon säätänyt Bsplayerillä Pan asetuksilla kuvaa silleen että vasemmasta laidasta ei kuvaa mee yli mutta oikeeseen laitaan jää tosi iso musta palkki.Mutta joka kerta pitää säätää uudestaan.
    Millä ohjelmalla/playerillä sais säädettyy tvn kuvaa silleen että se ei mee yli ja kuva on keskellä?

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Oletko koittanut ajurien päivitystä ja näkyykö kuva konetta käynnistäessä oikeassa paikassa?

4. Wooxie90

Wooxie90 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain säädettyä kuvan keskelle ku tos pitkään tol catalystillä säätelin, mutta kuva menee silloin yli reunojen. BS Playerillä pan säädän niin saan keskelle sekä silleen että ei mene yli reunojen. Mutta huono homma tos on kun pitää jokaisen elokuvan alussa pan säätää. Ku toi bs player ei muista pan asetuksia.
    Uusimmat ajurit on laitettu. Kun kone käynnistyy kuva näkyy yli reunojen.

Jaa tämä sivu