TV-out ongelma

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kimmet 21.04.2004.

1. kimmet

kimmet Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    apuva.suoraan asiaan.käynnistäessäni koneen,jos supervideo piuha on kiinni radeon 9200 kortissa en näe tietsikan näytöltä muuta,kun tekstin "videotiaa ei ole auettu"siis ennen ku windows on käynnistyny.olen yrittäny mennä biosin asetuksia tutkimaan ei onnistu,kun irrottamalla johto näytönohjaimesta.emo on K7N2 Delta.

2.  
  3. repa

repa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla toi sama ilmoitus tuli kun hertsiluku oli väärä. Muutin hertsit 60:een ja jop pelitti.

4. kimmet

kimmet Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei johdu mun ongelma resoluutiosta.kaikki tiedot koneen aukasun aikana,jos supervideo piuha on kiinni näkyy vain kakkos näytössä eli telkkarissa.jos irrotan sen näkyvät normaalisti oikeessa näytössä.

5. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Ootko koittanu laittaa vaikka dual modea päälle ihan wintoosassa?

6. ipzu

ipzu Guest

Riipuen WintooWsista, mutta kuitenkin, se menee kutakuinkin näin:

Painat työpöydällä hiiren oikeanpuoleista näppylää.

--> Properties
    --> Settings
    Siitä näpsytät ykkösnäytön kuvaa oikeamman puoleisella näpyttimellä ja valitset "Primary"

Sitten painat OK:ta ja vaikka buuttaat koneen uuVestaan, ja kas!, vain pitäisi koneen näytön olla ykkösenä ja näkymät sen mukaiset.

7. ipzu

ipzu Guest

Resoluutiosta ei ollutkaan kyse, vaan HERTSEISTÄ! eli siis rautalangalla... :

-->oikeanpuoleinen näpytin työpöydällä
    -->Properties
    -->Settings
    -->Advanced options

Sieltä sitten (muistaakseni) -->Monitor

Ja sitten vaihdat hertsejä ja painat OK:ta, jälleen buuttaat koneen uuVestaaN...

Jaa tämä sivu