Tv-out ei lähetä kuvaa

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hiltunen 21.11.2004.

1. hiltunen

hiltunen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmana on sellainen että tv-out ei lähetä minkäänlaista kuvaa komposiittinä. dell:in kannettava ati mobility m1 näytönohjain, jossa on 7-pinninen s-video lähtö. olen hankkinut adapterin jolla saan muutettua sen komposiitiksi, mutta se ei tunnista ollenkaan näyttöä mihin olen sen kytkenyt, eli 7" laajakuva näyttö, jossa on av- sisääntulot. eli kannettavasta en saa valittua monitoria enkä tv:tä vaan siinä on päällä koko ajan se keskimmänen eli panel. oisko jollain tarjota vähän apua, olen selaillut tätä foorumia enkä löytänyt apua.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Uusimmat ajurit ja control panel siinä?

4. hiltunen

hiltunen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ajurin löysin mbnetistä ja se näyttäs olevan aika vanha, mutta mistä löytäisin uudemman? control panel tuli ajurin mukana, ja vaikka piuhat on kinni niin siellä lukee että ei olis kytketty. eli not connect tai jotain sinne päin. voikos se vaikuttaa että minulla on näyttö pelkkä oletusnäyttö windowsin ajureilla. en voi etsiä näytölle ajuria koska en tiedä minkä merkkinen se on? vois olettaa että se en dell merkkinen mut sillä en löytänyt mitään ajuria.

5. fkock

fkock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  6. fkock

fkock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 22.11.2004
  7. hiltunen

hiltunen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    päivitin dellin sivuilta, näytön ja näytönohjaimen, mut ei auttanut tilanetta yhtään. onkohan tämä minun adabteri sitten oikea. se on Delta AA-20 7-pinninen mini din uros -> S-VHS naaras ja RCA naaras adapteri.
    siinä on toisessa päässä se 7-pinninen ja toisessa päässä on 4-pinninen ja yks rca-eli varmaan just se komposiitti?

jos joku osais antaa toimivan vinkin niin voisin vaikka antaa vähäsen vaivan palkkaa?

8. fkock

fkock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jeees..... Eli mulla on näin

S-video(4p)->RCA-S-video(7p)->Scart-> Tv

Saitko selvää??

Eli onko sinä ett voi yhdistää 7pinnisen ja 4pinnisen s-video piuhan yhteen vaan laittaa sinne väliin Rca piuhan nii toimii...Ainaki mulla....

Viimeksi muokattu: 23.11.2004
  9. hiltunen

hiltunen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minäkun laitan sen 7-pinnisen tietokoneeseen, niin toiseen päähän jää 4-pinninen naaras ja rca naaras. ja normaalilla rca piuhalla laitan rca naaraasta telkkarin video sisääntuloon, mut ei toimi. mut en kyllä ymmärtänyt miks sulla on tuommoinen adabteri? ja mitenkä sen 7-pinnisen ja 4-pinnisen voi yhdistää kun pakkohan se 7-pinninen on panna koneeseen?

10. fkock

fkock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eli mulla näin! Jos laitan 7p svideo piuhan suoraan koneeseen niin kuva on mustavalkoinen! joten joudun laittaa siihen väliin 4p svideo piuha joka tuli näytönohjaimen kanssa. ja sitte sen 4 pinnisen ja 7 pinnisen väliin Rca...

Tämä pää koneeseen.

sitte tämä (jossa 7pinninen ulostulo).

Ja tämä siihen....

Eli Näin Mulla :)

11. hiltunen

hiltunen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä en saa näkymään edes sitä mustavalkoista kuvaa. epäiletkö sitten että mulla olis se vika siinä adabterissa vai mitenkä vikaa kannatais lähtee haravoimaan, vai myynkö suutuspäissään koneen pois ja ostan uuden:)

vois kuitenkin luulla, että tuo minun adabteri olis helpoin ja varma toiminen tähän tilanteeseen vai olenko väärässä?

12. fkock

fkock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Jaa tämä sivu