ELi siis millä ohjelmalla saa TV-ohjelmat työpöydälle, olen koittanut jo Samurizee mutta en osaa käyttää sitä vaikka saan sen suomenkieliseksi.
Mitäköhän olet yrittänyt? Ensinhän pitää tehdä oma kokoonpano tai muokata valmista. Sinne sit lisäät pluginin (FinTV.dll, jonka olet tietenkin purkanut samurizen plugins kansioon) ja määrittelet haluamasi asetukset tai klikkailet ookoota.
Siis olen ladannut sen plugininja laittanu ne siihen plugins kansioon ja niiden ohjeiden mukaan muutenkin tehny mitkä tuli siinä mukana ja sittenkun painan tallenna ja menen siihen ohjelmaan ja valihen sen kokoonpano tiedoston, ni mitä sen jälkeen?
Eli siis mitä pitää tehdä tuon jälkeen, jos joku vain ymmärti? Olisi kiva, jos joku voisi kertoa tarkat ohjeet.
näin ainakin itse sain add plugin source --> select plugin --> FinTV.dll select function to run --> RunMeinBackground sitten se kysyy montako ohjelmaa/kanava? laitat esim 3/5 tulostetaanko tiedostoon? e linkkituki? e riviformaatti. itse jätin tyhjäksi formaatti myös tyhjäksi sitten vaan test function ja pitäs toimia
Mäkin sain ne tv ohjelmat, mutta tietäkö kukaan miten ne kanavien kuvakkeet saa mukaan? Sitten on vielä semmonen ongelma, että siellä tv ohjelmien yläpuolella lukee active skript, miten sen sais pois?
Haet Samurize.comista suomen tv-kanavaikonit ja sitten samurizen conffieditorista edit graphics, add background object ja add image. Sitten avaat ikonit ja hiirellä raahaat ne oikeisiin kohtiin. Sen active scriptin saa sieltä edestä pois kun painat pluginia, menet kohtaan display ja otat %V:n edestä pois sen "active script:".
Kiitos Nerdee neuvoista. Nyt sain sen toimimaan, vielä kun joku osais kertoa kuinka se lähtee pois se teksti active skript? Laitetaanko tolla samalla tavalla esim. kello sinne? Jos lataa Samurizen sivuilta niitä kelloja ym. niin laitetaanko ne samaa kautta?
Sen active scriptin saa sieltä edestä pois kun painat pluginia, menet kohtaan display ja otat %V:n edestä pois sen "active script:". Tuossahan se luki nerdeen viestissä
Joo noinhan se lähti. Mulla on nyt niitä erilasia kellon alustoja, mutten saa viisareita pyörimään. Osaisko joku neuvoa vielä miten se tehdään...?