TV:n kiinnitys julkiseen tilaan turvallisesti?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi JudgeT 16.10.2009.

  1. JudgeT

    JudgeT Member

    Liittynyt:
    16.10.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tere,

    nyt pitäisi asentaa 40-tuumainen taulutelkkari erääseen julkiseen tilaan muutamaksi viikoksi siten, ettei sitä kolhita eikä varasteta.

    Tila on periaatteessa valvottu, mutta mitä hyvänsähän voi sattua.

    Kolhimisen voi estää pleksillä, mutta entäs varastamisen?
    Saako esim. tietokoneen turvalukon [ http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=98192834 ]
    kiinni telkkariin?

    Myös hyviä ideoita tv:lle sopivasta pöydästä / kaapista, johon pleksitkin saa kiinni, otetaan mielellään vastaan. Lundia-hyllyäkin on mietitty, mutta sen käyttö tilassa ei välttämättä ole sallittu.

    TV on Sonyltä joko KDL-40W5500 tai KDL-40Z5500, jos sillä on merkitystä.

    Kiitoksia,
    -j
     
  2.  
  3. JudgeT

    JudgeT Member

    Liittynyt:
    16.10.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse itselleni vastaten: paras ratkaisu tähän mennessä on ollut valmis lasikehys, joka kiinnitetään vannenauhan avulla. Vannenauhasta vedetään kannettavan turvalukkonaru johonkin kiinteään kohteeseen.
     
  4. JPQ

    JPQ Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2007
    Viestejä:
    279
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko tuo tietokoneen lukko se joku kensington turvalukko? jos Samsungin jossain mallissa (LE22B546) jos silmäni ei nyt pettänyt kun katselin olisi tuon "tuki". ps. olin just esittämässä itse kohta siitä kysymystä muualla muusta syystä mutta tämä aihe osui silmään ennen kuin aloitan.
     

Jaa tämä sivu