TV-korttiko?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi makeh73 24.10.2002.

1. makeh73

makeh73 Guest

Moi!
    Tässä olis tarvetta saada apua kokeneemmilta. Eli mulla on tommonen digitaalinen videokamera JVC DVX400EG ja olis tarkotus saada jollain tavalla kuvaamani jutut siirrettyä tietokoneelle, jotta voisin polttaa ne sit cd:lle ja katsella niitä dvd soittimellani, joka siis osaa lukea noita videocd:itä.

Eli jos ostan tv-kortin, niin onnistuuko em siirto koneelle, kun kamera pystyy muuten siirtämään koneelle ainoastaan still-kuvat.

Mitä pitäs siis hankkia/tehdä ja minkälaisia videoeditointi-ohjelmia suosittelisitte? Kiitos etukäteen avustanne.

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tarvitset kortin josta löytyy DV-IN(IEEE-1394) liitäntä, esim. TV-kortti jossa tuo DV-IN tai Firewire-kortti(yleensä mukana tarvittava softa kaappaukseen).

Editointi-ohjelmista varmaan joku muu osaa kertoa enempi, mä olen käyttänyt "jonkun verran" Pinnaclen Studio 7 softaa.

Digitaaliset videokortit:http://www.digivideo.org/tero/videokortit.php

Viimeksi muokattu: 24.10.2002
  4. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Lähde: Verkkokauppa.com

Adaptec FireConnect Plus 3-porttinen FireWire-kortti DVD/CD-poltto-ohjelmistolla. Adaptec FireConnect Plus kit tarjoaa FireWire/1394 liitännän PC:lle ja Macintoshille. Mukana tulee 3-porttinen FireWire PCI-kortti ja kaapeli. Helppo plug-and-play-liitettävyys 1394 laitteille, kuten kovalevyille, CD-RW-asemilla ja DV-videokameroille. Voit liittää jopa 62 ulkoista FireWire-laitetta yhteen FireWire-väylään. Mukana tulee myös Sonic MyDVD 3 ohjelmisto ja videoeditointiohjelmisto Windows:lle. Voit kaapata ja edioita videoleikkeitä ja polttaa ne DVD:lle tai Video-CD formaatissa CD/CD-RW-levylle.

Jaa tämä sivu