ostin hobbyhallista tallentavan dvd-soittinen.Kun laitan sen päälle niin tv:n kuva menee ihan sumuiseksi, missä vika?? Meinasin tallentaa vhs:stä dvd:lle, mutta mitään ei tapahdu: singaalia ei kai välity?? Tv:stä lähtee 2x scart dvd:lle ja vhs:lle sekä antennin johto tv:stä dvd:lle. Dvd:stä vhs:lle menee av-kaapeli. Mikään ei tunnu toimivan.. Kuinka nuo johdot kuuluisi mennä?? HELP!
Tv.ssä koittanut kummatkin scartit dvd.lle. Ja ilman muita laitteita, tv.n valikosta oikea valinta(jos ei auto.). Tietysti dvd-playerin tv.n merkki malli saattaisi auttaa asiaa selvittämään.. Johtojen pituus laatu?
ootko kokeillu VHS -scart-> DVD -scart-> TV ? Ja tarkistanut että scartit on oikeilla paikoilla (in/out).
Juu, tuo dvd-soitin on halpa (120 LG-merkkinen.. Leffat sillä näkyy loistavasti, ja se minua hämmentääkin!! Nyt tuli talouteen vielä digiboxi, ja näin sekoittaa pakkaa.. Mun tv:ssä on 2x scart, 1 ja 2 . Ei niissä lue "out" tai "in".. Woe hel..
eli meinasin sitä että VHS-nauhurin scart OUT-liittimestä piuha DVD soittimen scart IN liittimeen. Ja DVD soittimen scart OUT liittimestä televisioon. Televisiossa kummatkin scartit ovat sisäänpäin tulevia signaaleja varten mutta (tallentavassa)DVD soittimessa ja VHS-nauhurissa pitäisi olla yksi sisäänpäin tuleva (IN) ja yksi lähtevä(OUT) scartliitinpaikka.
Minun dvd- soittimessa on 2x scart-liitinpaikkaa. "ensimmäisessä lukee: "EURO AV1 AUDIO/VIDEO toisessa lukee: EURO AV2 sitten on: COAXIAL digital OUT.. VHS-videoissa on vain yksi scart- liitin paikka( + antemnni..) Kuinka johdotus näiden kolmen välillä pitäisi mennä?