Huom. Olen todellinen amatööri, joten kestäkää . Tuli siis ostettua 32" LCD-tv ja siihen päälle digiboxi ja nauhoittava DVD-soitin. Nyt ongelma on se, että haluaisin saada laitteisto toimivaan jotenkin järkevästi. En tällä hetkellä halua nauhoittaa digiboxin kautta matskua enkä sitä muutenkaan käytä, joten pistin dvd-soittimen ja digiboxin eri scart paikkoihin. Tämän hetkiset liitännät menee näin digiboxissa on antennijohto ja josta johdan signaalin(?) toista piuhaa pitkin DVD-soittimeen ja soittimesta menee scart ja vielä RF.Out kohdasta piuha telkkarin antennijohto liittimeen. Huom. Digiboxi on myös scartilla kiinni telkkarissa. Telkkarista painettaessa source nappulaa saan valita mistä scart paikasta katson. Scart yksi niin toimii digiboxi moitteettomasti. Scart kaksi niin voin katsoa elokuvia ongelmitta. Etsein myös telkkuun kanavat ja, kun painan kaukosta vaikka kanavaa yksi niin siirtyy televisio TV-modeen. Ja nyt päästään itse ongelmaan, jos haluan nauhoittaa tavallisesta televisiosta pitää minun painaa source nappulaa ja valita scart kaksi ja pistää nauhoitus päälle ja uskokaa tai älkää niin kauniimalle puoliskolleni sen oikean scart paikan valitseminen ja siihen lisäksi vielä aikanauhoituksen laittaminen tuntuu olevan mahdoton tehtävä. ELI. Miten saisi kytkettyä laitteet niin, että en joudu aina valitsemaan sitä scar paikkaa ? Kokeilin TV:llä etsiä videokanavaa, mutta ei löytynyt ja kaikkea mahdollista olen kokeillut. Kun katselen toisen huoneen asetuksia, jossa on normi kuvaputki töllö yhdellä scartpaikalla niin räpellykseni ainakin siellä toimii. Siellä menee asetukset näin --> Digiboxi:ssa on antennijohto ja siitä lähtee se yksi piuha VHS-nauhurin antennijohto paikkaan --> VHS-nauhurista lähtee sitten televisioon RF.OUT kohdasta piuha television antennijohto liittimeen. Scart siis oli digiboxin ja tv:n välillä. Tämä yhdistelmä toimii, kun häkä, joten miksei se toiminut uuden TV:n kanssa ? Sori jos viesti oli sekaava olen koko päivän säätänänyt noiden piuhojen kanssa, jotta saisi helpotusta vielä vähemmän tekniikasta ymmärtävälle puolisolleni ja tuntuu aika mahdottomalta tehtävältä... Ja asennus kaljat alkaa painaa päälle .