Moi, Olen tänään niputellut itselleni uutta masiinaa. Kaikki on mennyt putkeen, eka buutti on takana ja Winkkari asentuu parhaillaan. Nexus Breeze 500:n mukana tuli tuulettimen säätöpaneeli, jossa valaistu lcd-näyttö. No, näyttö näyttää päätuulettimen kiekat mutta potikka ei säädä mitään. Olen ihmetellyt kytkentöjä mutta ei aukene. Kytkin systeemin niin, että tuulettimen normaalisti emoon menevä piuha kytkentäpalneelin vastaavaan. Powerilta sähkö paneelin sähköliitäntään ja siitä ketjuun itse tuuletin. Mitä en tajua vai tajuanko sittenkin? Väärä kytkentä vai potikka klesa? Kiitoksia. Muu kokoonpano: Asus P5B Deluxe Kingston 667MHz 1Gt x 2 Geforce 7950GT 256Mt PCIe Barracuda 320Gt SATA II DVD-RW asema SATA Duocore E6400 Zalman 9500 SB X-Fi XtremeGamer Win XP Pro (Vista upg)
tuliks siinä tuuletimen piuhassa semmosta joka erkanee ja sen pitäs mennä emolle että se stekkaa sieltä rpm:mmät?
Kyllä, kuten sanoin niin kytkin sen emolle menevän piuhan siihen säätöpaneelin piuhaan. Eli se lcd-näyttö saa siitä tiedon tuulettimen kiekoista.