Mulla on itunesissa poistettuja biisejä jotka näkyy siellä vielä mutta niitä ei koneella enään ole ja ipodikin tyhjentyi kun laitoin takaisin tehdas asetuksiin bugin takia joten miten saan biisit kerralla pois? Edit oli alun perin ihan eri ongelma mut sain sen korjattua ja vaihoin aiheen ja jutun kokonaan
Käännyin Googlen puoleen ja muutama keino löytyi. Esimerkiksi yhdessä ketjussa ehdotetaan erillistä ohjelmaa. Viestissä kuitenkin samalla todetaan, että tämä saattaa sekoittaa koko kirjaston, joten tätä en suosittele. Paremmalta keinolta vaikuttaa toiselta sivulta löytynyt keino. Eli muutaman soittolistan avulla turhat biisit saa pois iTunesin kirjastosta. Ilmeisesti toimiva keino löytyy myös Applen omalta tukisivustolta. En nyt ehdi itse kokeilemaan, mutta toivottavasti joku keinoista toimiii. Ja kuten jo mainitsin, niin ulkopuolisten ohjelmien käyttöä kannattaa harkita kaksi kertaa...
Kiitos kokeilen tuota viimeistä. ja olen samaa mieltä että unoffical softien käyttöä kannattaa harkita.
En jaksanut paljoa lukea joten valitsin vaan kaikki biisit ja painoin del nappia ja kas kummaa itunes tuli tyhjäksi nyt sitten täytyy cdt kopioida koneelle taas ja laittaa podiin.
Päätit sitten tyhjentää oikein kunnolla musiikkikirjastosi... No eipä ole enää tyhjiä tiedostoja, mutta edessä taitaa olla aikamoinen urakka. Muistaakseni iTunesissa ohjelma ei välttämättä kuitenkaan poista koneelta niitä musiikkitiedostoja, jos ne soittolistoilta poistaa. Tai kyseessä taisi olla kyllä/ei eli haluaako poistaa tiedostot myös koneelta vai pelkästään musiikkikirjastosta. Itse olen nyt ollut jo muutama vuoden tyytyväinen Foobar2000 käyttäjä, mutta jokaiselle makunsa mukaan ja iPodin kanssa iTuneshan on melko toimiva.