Eli pitäs ostaa tuplaydin prosessori ku tällä 4000+ ei oikee pärjää Vistassa. Mitä suosittelette? Itse ajattelin AMD Athlon x2 4200+(140€) tai Opteron 175 (140-160€) <-- kumpi näistä parempi? Sama kellotaajuus näyttää olevan. Mutta jos keksitte paremman vaihtoehdon nii kertokaa
Paljonko sulla on muistia koneessa? Jos vain giga niin ostamalla toisen gigan lisää voi Vistakin alkaa pyöriä jouhevasti... tällä omalla ykköskoneella ei ainakaan toimi mitenkään erityisen jouhevasti joka osa-alueella, voi toki olla Vistan mahdollisista bugeistakin kiinni.
noin 929 kannan prossut on tosi kalliita ite ostin just athlon 64 x2 4200+ prossun ja se makso 72€ et sun kannattas melkee vaihtaa emo am2 kantasee ni tulee halvemmaks, mulla emo makso 50€
2 gt on muistia. Mutta miten on mahdollista että esim bf2 lagaa high asetuksilla vistassa tällä kokoonpanolla. Johtuuko nykyisestä prosessorista? Auttaako tuplaydin?
En ole kokeillut noita muita.. Mutta esim Company of heroes ei lagaa.. Bfässä on semmonen kumma alkulagi. Kovo vaan ruksuttaa ja Bf nykii.. mutta sitten se loppuu. Voisiko johtua indeksoinnista?
Joo BF2 ei kyllä pelitä Vistassa itelläkään hääppösesti, kuten ei myöskään Quake Wars. XP:ssä ei ongelmia.
Riippuu niin paljon siitä mitä koneellasi teet. Pelaatko uusimpia pelejä yms, yms... Kyllä tuo prossu alkaa jo nyt olemaan kiikun-kaakun, kun vielä käytät Vistaakin. Huonoksi en sitä silti menisi sanomaan. Karu totuus kuitenkin on, että nykyään Intel hakkaa AMD:t 10-0. Itsekin olen kohta Intelin leiriin siirtymässä. Tosin onhan se kallista pistää kaikki palikat uusiksi. Tuolla prossulla ostat hieman lisäaikaa itsellesi.