moro, semmoinen tuossa vähä vaivaa mieltä, kun muut laitteet alta löytyy yksi tuntematon laite. tietoja siitä: laitetyyppi: muut laitteet valmistaja: tuntematon sijainti:65535 (Internal High Definition Audio Bus) Tämän laitteen ohjaimia ei ole asennettu. (Koodi 28) HDAUDIO\FUNC_01&VEN_1002&DEV_AA01&SUBSYS_00AA0100&REV_1000\5&1345E05A&1&0001 toimintaa ei haittaa ja äänetkin kuuluu asukselle integoidusta äänikortista. äänikortti soundmax digital hd audio (Sijainti: 65535 (Internal High Definition Audio Bus). vaivaa kuitenkin mieltä kun ei löydä ajureita eikä mikään itse imuttama ajurikaan näytä ratkaisevan tuota. osaako joku jeesaa mistä tuolle ajuri ja pois tuo kysymysmerkki?
en keksi muuta kuin etsiä googlella vaan ajureita tohon: "soundmax digital hd audio drivers"...mutta jos nämä eivät auta, sitten...
Nämä soundmax:in ajurit tahtoo olla maksullisia niitten omalla sivulla ainakin jotkut niistä.Mutta voit yhtä hyvin hakea ne emolevyn sivuilta,valitset vain utility,niin pitäis löytyä.Tein saman tempun Asuksen emon kanssa,ja nyt toimii.
ei poistunut kysymysmerkki...eli äänikortti ja äänet minulla toimii ja minulla on tuo soundmaxin ajurikin... en tiedä siis mistä tuossa kysymysmerkissä voi olla kyse koska ääneen viittaa mutta äänet toimii ????